Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Vart tog Znigelen vägen egentligen? 😳

Sjönk båten eller fastnade hon i koppleriet själv? 😑

Man vill ju se bilderna ☺️

Glömde helt att ta bilder!!!

Eller två tog jag, på en flaska bobbers...fram och baksida.

Som bevis att visa min chef som jämt tjatar om just bobbers och en stuga i Åre. Och ett gäng damer i medelåldern. Med en flaska bobbers.

Ja ni hör ju.

HUR MÅR NI???????????

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är Bobbers? 😮

Jag har drabbats av en riktig mancold. Febern gått ner något men hade 40 grader imorse. Måste bli frisk imorn då jag ska se Lule spela hockey! 😄

Fick även klart med den helt klart största spelningen jag nånsin haft. Den 6/1 spelar jag afterbasket och i pausen när Lules damlag har hemmamatch. Brukar vara 2500 personer!!! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Glömde helt att ta bilder!!!

Eller två tog jag, på en flaska bobbers...fram och baksida.

Som bevis att visa min chef som jämt tjatar om just bobbers och en stuga i Åre. Och ett gäng damer i medelåldern. Med en flaska bobbers.

Ja ni hör ju.

HUR MÅR NI???????????

Din chef går alltså före längstah..? Ja det är ju också en prioritering... ☺️ äh, va fan. Jo, det knallar väl tveksamt framåt i denna årets mellangård.
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är Bobbers? 😮

Jag har drabbats av en riktig mancold. Febern gått ner något men hade 40 grader imorse. Måste bli frisk imorn då jag ska se Lule spela hockey! 😄

Fick även klart med den helt klart största spelningen jag nånsin haft. Den 6/1 spelar jag afterbasket och i pausen när Lules damlag har hemmamatch. Brukar vara 2500 personer!!! 😮

Bobbers är en fånig drogliknande substans som man tydligen sniffar, och så fnissar man i 30 sekunder och så är det över. Jättebra för hjärnan säkert. Och så värt det, typ INTE:

Har du 40 graders feber räknas det inte längre som mancold. Du är ju faktiskt sjuk på riktigt då. 🙁

Spelning för 2500 pers!!!!!! YEY!

Jag lyckades förresten med min koppleriverksamhet men måste tyvärr censurera detaljerna pga. omständigheterna. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gråmorgon.

Vi är den permanenta krisgruppen för människor som krisar.

Ja, och en väääääääääääääääldigt viktig sådan. 😑

Fick min nya sjukskrivning på ett halvår i dag, apropå ingenting.

Apropå det, är det kris eller en framgång? 😲

Va gott 🙂

KPD!

Bara 38,4 imorse

Vagottvah! Det tar sig, krya på dig nu så det blir teh big gig.

Fyrverkerier är de nya clownerna. En ny spännande trend som tydligen fått stor spridning i landet... Södra Ryd är ett problemområde i Skövde, btw. Mycket ungdomsgäng, knark, våld och andra trevligheter.

Vad härnäst?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

Fyrverkerier är de nya clownerna. En ny spännande trend som tydligen fått stor spridning i landet... Södra Ryd är ett problemområde i Skövde, btw. Mycket ungdomsgäng, knark, våld och andra trevligheter.

Vad härnäst?

Hur har folk tid med att hitta på sådana dumheter? Jag hinner knappt med att vänta på kaffekokaren.

Dagens kids...

Mvh, 22-åringen

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick även klart med den helt klart största spelningen jag nånsin haft. Den 6/1 spelar jag afterbasket och i pausen när Lules damlag har hemmamatch. Brukar vara 2500 personer!!! 😮

Hur fick du det. Blir det du själv? Ska du stå på mittcirkeln? Blir det nån video?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fick du det. Blir det du själv? Ska du stå på mittcirkeln? Blir det nån video?

Via en kompis som är musiker och även har ett bokningsbolag. Jag och sambon blir det. De har en scen i nån typ lobby där vi spelar i pausen men ljudet går ut i hela arenan! Vi ska sen spela afterbasket i 2-3 set

Link to comment
Dela på andra sajter

☺️ Ge dem en raider med knepiga önskemål.

Loge med hörnsoffa, TV, luftfuktare och exakt temperering (du har ju varit sjuk). En stor kristallskål med 10 kg Nonstop godis med alla bruna borttagna. 16 kylskåpskalla mineralvatten av märket Evian. En julgran. Ett trumset. Fotbad med sådana där fiskar som käkar förhårdnader, samt en guldhamster.

... eller så kanske du ska låta bli.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...