Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Personligen har det varit ett jävligt jobbigt år. Jag har fått inse att jag, som man säger, har gjort mitt, och lever mitt liv i ett slags limbo där jag inte vet hur det ska bli, och inte kan påverka så mycket heller.

Förhoppningarna inför nya året är att jag ska kunna få ner mitt blodsockervärde och därmed slippa sår hela tiden så att jag kan komma ut och ta lite promenader.

När det gäller Sverige har jag inte mycket hopp. 

Annars är jag en rätt kul snubbe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har så mycket att ge på så många plan kan jag tänka. Visst du kanske inte kommer jobba längre men livet tar ju inte slut för det? Dina personliga krämpor kan bara du påverka och det tror jag du kommer fixa på sikt.

Sverige... öh... ja.

Kul att du är kul, då är vi minst två.

Link to comment
Dela på andra sajter

jo jag kommer fortsätta läsa mer.. i brist på annat. Vill ha mig en riktigt utbildning iallafall innan jag trillar av pinn.  🙂

Du funderar inte på att flytta söderöver, eller i nåt annat väderstreck, där det kan finnas nåt jobb?

Eller flytta för att plugga?

Redigerat av Bluddrik
Link to comment
Dela på andra sajter

Du har så mycket att ge på så många plan kan jag tänka. Visst du kanske inte kommer jobba längre men livet tar ju inte slut för det? Dina personliga krämpor kan bara du påverka och det tror jag du kommer fixa på sikt.

Det var snällt sagt. En borde säga nåt snällt tillbaka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack du! ☺️

Blev faktiskt inspirerad att försöka jobba om några av de gamla med engelsk text till nya med svensk text. Vad tror ni om det?

Gud ingriper!

Ja, vad jag tycker om dina svenska alster vet du mycket väl. Det är liksom d som är din grej. D e d d e, ja d e d. Ditt uttryck blir klart mer personligt. Mer avslappnat i sången också, du "vågar" komma ner i tonhöjd där din röst fungerar bättre. Du verkar komma genom som just du och inte som mer eller mindre omedvetet härmandes några andra. Kör på det.

Det där sista tror jag inte alls på. 😎

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...