Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej god vĂ€nner. Jag har startat en ny bloggserie pĂ„ M3.se​ som heter Fredagstipset. En Ă„terkommande serie dĂ€r jag delar med mig av olika inspelnings- och mixningstips som jag lĂ€rt mig under Ă„ren.

Jag kommer att pÄminna er varje fredag hÀr pÄ forumet, sÄ fruka intet!

För er som undrar varför jag slutat blogga hÀr pÄ Studio sÄ handlar det om en rent praktisk lösning för min del.

http://bloggar.m3.idg.se/pluggar/

mvh Jon Rinneby

Redigerat av Yllet
  • Gilla 2
Annons
Postat

Va bra!!

Precis vad jag behöver dessutom för att kanske fĂ„ lite bĂ€ttre mixar och göra klart nĂ„gra av de hundratals lĂ„tarna som ligger i lĂ„dan. 🙂

• Gilla 1
Postat

Va bra!!

Precis vad jag behöver dessutom för att kanske fĂ„ lite bĂ€ttre mixar och göra klart nĂ„gra av de hundratals lĂ„tarna som ligger i lĂ„dan. 🙂

Kul att höra cborg. Hunnit testa?

/Jon

Postat (redigerat)

Kommer följas!

Älskar meningen "Har du inte tillgĂ„ng till Ozone 5 sĂ„ fungerar Ă€ven Ozone 6".

Lite som att "har du inte en dyr mik sĂ„ gĂ„r det bra med en svindyr mik"! 🙂

Haha, skrev mest sĂ„ för att jag e osĂ€ker pĂ„ om man ens kan köpa Ozone 5 lĂ€ngre. 🙂

/Jon

Redigerat av Yllet
Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Jag tÀnkte om det inte finns nÄt stÀlle du kan blogga pÄ utan reklam det vore könt att slippa den sÄ man kan fokusera pÄ det det handlar om. Sen undrar jag om det till exempel eventuellt funkar lika bra att överföra ditt tips ang multikompressorn till logics egen som följer proframmet?

Postat

Grymt bra Yllet. Jag gör som nĂ„gon redan gjort och bokmĂ€rket din blogg och tackar, bockar och bugar för att du delar med dig Yllet. Uppskattas verkligen! 🙂

Postat (redigerat)

Jag tÀnkte om det inte finns nÄt stÀlle du kan blogga pÄ utan reklam det vore könt att slippa den sÄ man kan fokusera pÄ det det handlar om. Sen undrar jag om det till exempel eventuellt funkar lika bra att överföra ditt tips ang multikompressorn till logics egen som följer proframmet?

1. Svar nej, jag mÄste överleva (Med du kan installera adblock om du vill slippa reklam)

2. Jag vet inte exakt hur logics multibandskompressor fungerar, men det bör förhoppningsvis funka om du följer mina instruktioner.

mvh Jon

Grymt bra Yllet. Jag gör som nĂ„gon redan gjort och bokmĂ€rket din blogg och tackar, bockar och bugar för att du delar med dig Yllet. Uppskattas verkligen! 🙂

🙂 !

/Jon

Redigerat av Yllet
Postat (redigerat)

Jag lÀser alltid din blogg med intresse Àven om rÄden ligger över min nivÄ. Det hÀr senaste verkar ju va nÄgot man skulle faktiskt skulle kunna prova pÄ, Àven om det samtidigt ger en osÀker mixare möjligheten att med ytterst liten anstrÀngning "fucka upp" pÄ ett nÀrmast obegrÀnsat sÀtt.

Redigerat av Den Gode
Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Man kommer till en vit sida men sen hÀnder inget?

Postat

Man kommer till en vit sida men sen hÀnder inget?

Ja, det verkar vara nÄt fel pÄ m3 för tillfÀllet.

mvh Jon

Postat

Jag lÀser alltid din blogg med intresse Àven om rÄden ligger över min nivÄ. Det hÀr senaste verkar ju va nÄgot man skulle faktiskt skulle kunna prova pÄ, Àven om det samtidigt ger en osÀker mixare möjligheten att med ytterst liten anstrÀngning "fucka upp" pÄ ett nÀrmast obegrÀnsat sÀtt.

Dra försiktigt i reglarna 😉

/Jon

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.