Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Syrrans jycke är lite konstig. Grannens mastiff går bra att leka tämligen våldsamt med, men om samma grannes chiuaua vill va med går han och ställer sig bakom matte.

Helt rätt. Ju mindre hund desto elakare.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Syrrans jycke är lite konstig. Grannens mastiff går bra att leka tämligen våldsamt med, men om samma grannes chiuaua vill va med går han och ställer sig bakom matte.

Jo men hundar är mera känsliga för rang och pondus än för hur stor de andra hundarna är.

Han är efterlyst för mord, och då menar jag inte på firren.

Vem är det så?
Link to comment
Dela på andra sajter

Han är efterlyst för mord, och då menar jag inte på firren.

på bilden som ligger på aftonbladet var han så sjukt lik min kusin att mitt hjärta stannade till en liten stund innan jag såg att det var ett annat namn.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Så ja! Nu är det bara hänga tvätt som är kvar att göra för mig idag.

Valde att testa lite olika mickar och sätt att micka trummorna på. Så nu vet jag hur jag vill att trummorna ska låta med. Får se om jag lyckas med att stämma dem bara. Skulle dock vilja ha två kanaler till för att kunna använda ett par av mina småmembranare med.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Så då vare gatumagi på Discovery 😑

Hu gö dom 😳

Trick filmat! 😏 Om det inte är tecknat, för då kan man inte trick filma alls. 😑
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Hittade ett RME HDSP 9632 som jag funderar på att köpa. Billiga och bra ljudkort som är billiga och lätta att expandera. Men man måste dock skruva in dem i sin dator så det gällr att ha plats för dem.

Ha ji målat köke färdigt?

Ja, har ni det va? 😑
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...