Jump to content
Annons

jaha se på fan...


L.C

Recommended Posts

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,629573,00.html

Jaha... så när man får ett namn genom en såpa så är man plötsligt artist. 😲

Ärligt talat vad tycker folk om alla dokutrordomärnåt som plötsligt ger sig in i musiken?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 73
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

hah.. Jusstea..

rajd maj hååårs

 

edit: första gången jag prövar kursiv. verkar inte funka

Du glömde [ /I] (utan mellanslag), eller trycka på knappen I som när du tryckt på den en gång borde ha en stjärna på sig, eller använda knappen stäng alla märken.

 

Edit: Förtydligande

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Perfekt dragplåster om man ska få in en fot i branschen..sen när silikonet inte funkar längre kan man byta mot nåt annat 🙂

..en slickad påjk t.e.x som sjonger arr'enn Bij.. det är ju inne nu har jag hört

Jag tycker vi länkar vårat demoforum till några av de stora bolagen... för böfvelen... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

faaan alltså.... själv får man slita som en hund för att få sitt genombrott inom musiken... och sen kommer några tattare som bara suttit och vart äckliga i tv-rutan och får släppa singlar.... 😲 det suger

Link to comment
Dela på andra sajter

faaan alltså.... själv får man slita som en hund för att få sitt genombrott inom musiken... och sen kommer några tattare som bara suttit och vart äckliga i tv-rutan och får släppa singlar.... 😲 det suger

.......fast deras karriärer brukar ju ta slut innan första singeln =) slår man igenom på talang så stannar man kvar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörde att en skurhink som skymtat i bakgrunden på Club Goa tydligen också ska ge ut en singel i vår. Lösa rykten låter påskina att Spybar-vaktisen Fadde lagt in en charmoffensiv där också, men skurhinken hälsar att dom bara är vänner.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörde att en skurhink som skymtat i bakgrunden på Club Goa tydligen också ska ge ut en singel i vår. Lösa rykten låter påskina att Spybar-vaktisen Fadde lagt in en charmoffensiv där också, men skurhinken hälsar att dom bara är vänner.....

Fasiken, Du skulle ju bli en lysande skvallerreporter, Hammagrella! Behöver Du ett knäck så titta upp på Hänt i Vecket så har Du ett nytt jobb.

Sen har jag svårt att tänka mig att Big Brother-Linda skulle sjunga dåligt. Jag har sett på otaliga bilder att hon har en otrolig lungkapacitet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den som signade Olinda borde straffas!

Jag hör inte ett enda ställe där sången är oprocessad. Hon kan inte sjunga en ton!! Det kunde ha varit vem som helst framför den där mikrofonen...

Om det där tom. var de bästa sångtagningar de kunde få - då vill jag inte höra hur hon låter annars!

Aaaaah! Systrarna Graaf! Ni kunde ju åtminstone sjunga! Kom tillbaka! Allt är förlåtet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Linda från big brother gjorde ju en riktigt skabbig låt som hette "Summer love"..

Man skulle kunna spela dessa samtidigt utan att kunna skilja dem åt, om man nu inte av ren avskräcklelse kupar händerna över örona.

Ja, här finns en tråd om det. Tyvärr(?) funkar inte filmlänken längre dock...

För övrigt är detta helt horibelt. Vilken annan bransh skulle man få göra såhär i?

Nu satsar Olinda på en arkitetktkarrirär....

 

Hon har ritat en 45-våningsskyskrapa som ska byggas i Singapore nästa år.

För övrigt ska det bli kul att höra Olindas "tunga" houseplatta som inte kommer att vara komersiell 😳

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssna på introt till Olindas låt. Eller hela versen för den delen.

Autotunern är död, länge leve autotune.

Här märks det tydligt hur proffsig en Autotuner faktiskt är...

😆

Tyckte inte att den var så proffsig. Lät fult.

Jag skulle hellre säga "Här märks det tydligt hur oproffsig och dålig sångröst Olinda faktiskt har..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssna på introt till Olindas låt. Eller hela versen för den delen.

Autotunern är död, länge leve autotune.

Här märks det tydligt hur proffsig en Autotuner faktiskt är...

😆

Tyckte inte att den var så proffsig. Lät fult.

Jag skulle hellre säga "Här märks det tydligt hur oproffsig och dålig sångröst Olinda faktiskt har..."

Den måste vara proffsig om den kan förvandla något fult till mindre fult..då

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju helt sanslöst att vi som verkligen kämpar och gör vår egen musik har det så svårt att "lyckas". Samtidigt som var och varannan dockysåpakändis "satsar på musiken" och släpper en skiva 15 minuter senare... 🙂🙂😠😠😠😠😠😠

Inte bra...

The Mr... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...