Jump to content
Annons

Cubase hjälp


kardo

Recommended Posts

Hej igen ! Jag har gått över från XP till win 8 vilket är det sämsta skitet jag provat i operativsystem någonsin ,så illa så att jag mycket "starkt" har lust att gå och köpa mig en Mac 😄 .Men nu Skulle jag vilja ha hjälp med vad man ska ladda ner i cubase form. Jag har installerat in mitt cubase 5 men inte update 6.5 som jag köpte i och med Grace Period till cubase 7 . Kan man hoppa över 6.5 och installera cubase 7 direkt, eller man måste installera detta? Och vad ska man ladda ner? dvs fullversion på 5,2 GB av Cubase 7.0.5 eller Update på 429 MB . Eller man kanske kan ladda ner fullversion och skita i 5an och 5.5. Ja,lite förvirrande men jag hoppas ni fattar vad jag menar. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Du kan installera 7:an direkt, utan att installera någon enda av de gamla versionerna, men du måste förstås ladda ner licensen till din USB-nyckel. Om du installerar från scratch, så är det fullversion du ska hämta och inte update, eftersom update bara innehåller det som har uppdaterats och alltså förutsätter att du redan har installerat en äldre fullversion av 7:an.

Glöm inte heller att du måste hämta senaste versionen av eLicenser-drivern.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...