Jump to content
Annons

Guitar Nilsson kastar högtalare på publiken.


Guitar Nilsson

Recommended Posts

Annons

HAHAHAHAAA!

Nilsson är fan hjälten alla dagar i veckan 😆 Nästa gång får vi antagligen se honom stagedive:a på PRO.s årsmöte 😎

Nilsson, du är en skön jävel som bjuder på dig själv.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha, bugar för dig kung Nilsson.

Byxorna...är du gammal pudelrockare också?

Köpte dem dan innan på Carlings i Gävle. Tittade egentligen efter nån rolig t-shirt, vilket de inte hade. En yngre försäljare såg direkt hur lättlurad jag är o sa att jag bara måste ha såna byxor. I symbios med skorna blir det ju väldigt smakfullt. Tur det finns expediter som kan ge klädråd, jag fattar noll av vad som är snyggt.

Link to comment
Dela på andra sajter

jävla hipster. rockon!

Annars brukar jag mest ha kläder jag fått av grannar o bekanta. Gamla blåställ från när jag jobbade på en verkstad 1975.

Det går inte att hålla på köpa en massa kläder om man vill köpa fina stormembranare o Fendergitarrer emellanåt. Och Studerbandspelare. Hellre går jag i säckväv. Men den här gången slog jag till, 500 spänn, frun höll på att svimma av priset, och skratta ihjäl sig åt utseendet. Jag har sugrörsben säger hon.

Synd att ingen filmade när vi spelade utan dårinslag. Vi fick till det jävligt seröst o bra emellanåt fast vi iinte är nåt rktigt band som har nån inrepad repertoar. Det här var andra gången vi jammade live. IOGT-.NTO i Söderhamn gör mkt bra grejer, o mycket folk går på deras tillställningar, både såna som varit nyktra hela livet, de som supit o knarkat sönder sig och sen lagt av, eller kanske försöker lägga av. Och sen även såna som kan ta nån enda grogg o ge sig sen. Det blir väldigt avdramatiserat med missbruk där, ingen som ser ner på de som har det svårt. Det gillar jag o spelade där med bandet för en varsin femhundring. Jämt upp med kalasbyxorna... 😎

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

När David Foster började jobba med en sångerska, skröt han lite till henne: "när vi jobbat ihop några år, så kommer man bara behöva säga ditt förnamn, så vet alla i hela världen vem det är". Sångerskan var Celine (dion).

Här på studioforum säger vi bara efternamnet: Nilsson! 😄

PS. Spana hon i grönt i publiken som klappar på 1 o 3. Hata!

Redigerat av Signia
Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm vänta nu, är det hasse spennare på gitarr? Han har rattat ljud när vi lirat på steakhouse, trevlig gubbe!

Jovisst. Han är min polare och spelpolare sen åratal. Han spenar på en nyss inköpt 39.000 kronors Custom Shop Les Paul. Han har dyra guror han... Och här spelade han genom en nyinförskaffad pytte Mesa Boogie rectafirer top, 25 watt. Skitsnygg liten grej med kanonljud.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovisst. Han är min polare och spelpolare sen åratal. Han spenar på en nyss inköpt 39.000 kronors Custom Shop Les Paul. Han har dyra guror han... Och här spelade han genom en nyinförskaffad pytte Mesa Boogie rectafirer top, 25 watt. Skitsnygg liten grej med kanonljud.

jag förväntar mig att du trashar hans gura på nästa video 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...