Jump to content
Annons

Studio-träff i stockholm (IRL)


Majken

Recommended Posts

Nu börjar det väl ändå bli dags för en IRL, forum-träff, studio-träff, pub-runda, park picnic?.. eller gud vet vad det heter. Jag kan när som helst, alltid, hela tiden och för jämnan. Så ge förslag på lite datum så kör vi!

Vi behöver förresten komma fram till något snitsigt ord också. Gärna något aristokratiskt och märkvärdigt. Att säga att man ska på IRL på Carmen smäller inte högt bland höjdarna på IDG. Man skäms ju som en hund när de kontrar med att berätta om den senaste lyx-yachten de inhandlade i Tobago. Så fram med lite förslag på vad vi ska kalla träffarna för framöver när ni ändå håller på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 78
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Kundevent?

Key Accountmöte med de största kunderna?

En happening med IDGs nyckelkunder?

En informell nulägesanalys av ett utvalt segment under lättsamma former på ett centralt beläget konferenscenter?

Workshop tillsammans med de potentiellt största kunderna?

Nätverkande med eliten inom Svensk musik?

Research vad avser kommande trender inom studiovärlden, såväl i Sverige som utomlands?

Ett hastigt påkallat kundmöte, initierat av mig själv, för att införskaffa material inför riktlinjerna till höstens affärsplan?

En aktivitet för att stärka IDGs varumärke, dels hos existerande kunder, men också i syfte att bredda kundgruppen?

Träffa några polare och supa som fan på ett sunkhak på söder dit vi alltid går för att bärsen är billig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Söder? Det är väldigt långt hemifrån - då vet jag inte om jag vågar komma...

Men det kanske är en utpräglad grabbträff i allafall?

o nej...första gången (?) var det en riktig flicka med och majken var rätt söt i flätor oxå https://www.studio.se/index.php?showtopic...holm&st=330

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, refererar du till "flickan som var polare till en polare till Majken, och som vinglade i soffan"?
Nej nej, hon var inte en äkta Studio-tjej. Hon var bara en polare till en polare till mig. Det var Odels Tant som var med, hon som flätar mitt hår så fint på bilderna.
Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, refererar du till "flickan som var polare till en polare till Majken, och som vinglade i soffan"?
Nej nej, hon var inte en äkta Studio-tjej. Hon var bara en polare till en polare till mig. Det var Odels Tant som var med, hon som flätar mitt hår så fint på bilderna.

vad är en riktig studio-tjej?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kundevent?

Key Accountmöte med de största kunderna?

En happening med IDGs nyckelkunder?

En informell nulägesanalys av ett utvalt segment under lättsamma former på ett centralt beläget konferenscenter?

Workshop tillsammans med de potentiellt största kunderna?

Nätverkande med eliten inom Svensk musik?

Research vad avser kommande trender inom studiovärlden, såväl i Sverige som utomlands?

Ett hastigt påkallat kundmöte, initierat av mig själv, för att införskaffa material inför riktlinjerna till höstens affärsplan?

En aktivitet för att stärka IDGs varumärke, dels hos existerande kunder, men också i syfte att bredda kundgruppen?

Träffa några polare och supa som fan på ett sunkhak på söder dit vi alltid går för att bärsen är billig?

Hahahahaha 😄

Herrejesus djävlar vad mitt i prick det där va. Roffe, jag ringer dig nästa gång vi har omslagsmöte och behöver klatschiga rubriker. Våga förresten inte, inte dyka upp på park-picnicen.. eller vad det nu blir.

Link to comment
Dela på andra sajter

Söder? Det är väldigt långt hemifrån - då vet jag inte om jag vågar komma...

Men det kanske är en utpräglad grabbträff i allafall?

För mig är Söder perfekt. Kanske några få kvarter från där jag råkar att bo. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Elof (oregistrerad)
söder längs den gröna linjen..då blir det lättare för mig att vingla hem sedan!!

och brännboll..är det här något jävla elit-idrottar forum eller?

😉

Håller med! Om det ska utövas någon sport så måste det vara ljudrelaterat, t.ex. skrika högst tävling, kast med liten Neumann*, eller SSLägga <----- okej, där nådde jag botten :S

Är det något datum bestämt? Helst vill man ju vara en cool doldis och inte komma, men det lär bli svårt.

* OBS! den som äger får ta med, men det kommer inte räcka till alla så vi får turas!

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter skoj med nördträff! Vågar man komma ända från Uppsala? När ska det hela utspela sig? //Ellinor
Klart du ska komma! När det går av stapeln vet jag inte, men har du något förslag på tid så är det välkommet.

---

Hur är det med er andra då? När kan ni de närmaste veckorna? Nästa helg, ännu nästa helg? Eller mitt i veckan nån gång?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa helg låter shysst tycker jag!

Hur är det med er andra då? När kan ni de närmaste veckorna? Nästa helg, ännu nästa helg? Eller mitt i veckan nån gång?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...