Jump to content
Annons

Studio-träff i stockholm (IRL)


Majken

Recommended Posts

Annons
  • Svar 78
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Låter skoj med nördträff! Vågar man komma ända från Uppsala? När ska det hela utspela sig? //Ellinor

Hej! Kul med en till från Uppsala 😕

(inte för att konkurensutsätta sthlms-IRLen... men vi är ett par trestycken som funderat över att typ ta en öl i uppsala nångång nu framöver, du skulle kanske vila haka på ?)

Redigerat av david.roennlund
Link to comment
Dela på andra sajter

Elof (oregistrerad)

Nästa helg är big nono för mig, då fördärvas jag i Danmark.

Redigerat av Elof
Link to comment
Dela på andra sajter

Mäh!

Jag kommer aldrig få vara med på sommarirlerna! Är ju nere i småland å jobbar nu 😏

Är iof uppe i stockholm yill metallica den 12e! Om man skulle skita i att åka hem med polarna och istället stanna kvar på en irl? 😛

Är det något som du egentligen behöver tänka igenom?

Link to comment
Dela på andra sajter

määä!

jag kan inte vara med 13 juli...

eller det kanske jag visst kan , men inte kvällstid med dricka o sånt.... eller kanske lite...

eller grejen är den att jag ska flyga till kalifornien 14juli på morgonen... 😛

Då är du ute med oss tills tidigt på morgonen.. Så åker du till Arlanda direkt från.. vart vi nu är 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Event.

tydligen ett nytt inneord för alla former av träffar, kickoff eller vad det nu är.

"ah, asså vi slet ju iväg på ett jäla schyre event i helgen".

Man kanske får masa sig ner från uppsala då.

Eller bättre: Vi bjuder in och kör eventet i uppsala. vi kan ju...öh, titta på....linneträdgården. Inne iår?

Linne-event?

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

määä!

jag kan inte vara med 13 juli...

eller det kanske jag visst kan , men inte kvällstid med dricka o sånt.... eller kanske lite...

eller grejen är den att jag ska flyga till kalifornien 14juli på morgonen... 😎

Då är du ute med oss tills tidigt på morgonen.. Så åker du till Arlanda direkt från.. vart vi nu är 🙂

Det låter ju alldeles utmärkt!

Så är man sådär lagom trött tills den långa flygresan så att man kan sova ordentligt 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Event.

tydligen ett nytt inneord för alla former av träffar, kickoff eller vad det nu är.

"ah, asså vi slet ju iväg på ett jäla schyre event i helgen".

Man kanske får masa sig ner från uppsala då.

Eller bättre: Vi bjuder in och kör eventet i uppsala. vi kan ju...öh, titta på....linneträdgården. Inne iår?

Linne-event?

😎

JAAAA Emu!

vi får ha eventet i uppsala 🙂

hur svårt är det för egentligen för er stockholmare att ta pendeln....

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det här låter ju intressant. För tillfället så är jag ju inte speciellt aktiv på forumet, men det är klart att man alltid är på för en IRL. Förra årets upplaga var enligt mig riktigt jävla lyckad!

Link to comment
Dela på andra sajter

Boule i Rålis den 13 juli från kl 19.

😎

Nu pojkar tycker jag att ni ska lyssna på Assar. Han är en klok person.

Nu kamrater (både de manligare och kvinnligare) tycker jag att vi inte ska lyssna på Assar och den frasiga tanten ,utan festa loss på lilllördag !

Redigerat av david.roennlund
Link to comment
Dela på andra sajter

Boule i Rålis den 13 juli från kl 19.

🙂

Nu pojkar tycker jag att ni ska lyssna på Assar. Han är en klok person.

Nu kamrater (både de manligare och kvinnligare) tycker jag att vi inte ska lyssna på Assar och den frasiga tanten ,utan festa loss på lilllördag !

Nu på onsdag? Jag är på! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter skoj med nördträff! Vågar man komma ända från Uppsala? När ska det hela utspela sig? //Ellinor

Hej! Kul med en till från Uppsala 😆

(inte för att konkurensutsätta sthlms-IRLen... men vi är ett par trestycken som funderat över att typ ta en öl i uppsala nångång nu framöver, du skulle kanske vila haka på ?)

Kanske uppsala skulle passa bättre, verkar vara lite svårt att få ihop nåt där nere i huvudstan. Nån särskilt tillfälle ni tänkt er?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem kan man bo hos? Eller blir det i en kartong på gatan eller en bänk på stationen? Eller kan man bli insmusslad till soffan i IDG's fikarum? 🙂
Jag har förmodligtvis en säng/soffa/badkar ledigt 🙂

Vad händer egentligen pojkar och töser, kör vi dubbla dagar? En i mitten av nästa vecka och en helgen efter? Eller vad är den genialiska planen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske är det bäst att ha lite mer framförhållning än en vecka?

I slutet av juli, kanske?

Dubbla träffar skulle antagligen resultera i två mindre.

Bättre då med en större.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter skoj med nördträff! Vågar man komma ända från Uppsala? När ska det hela utspela sig? //Ellinor

Hej! Kul med en till från Uppsala 🙂

(inte för att konkurensutsätta sthlms-IRLen... men vi är ett par trestycken som funderat över att typ ta en öl i uppsala nångång nu framöver, du skulle kanske vila haka på ?)

Kanske uppsala skulle passa bättre, verkar vara lite svårt att få ihop nåt där nere i huvudstan. Nån särskilt tillfälle ni tänkt er?

Nja, det är främst jag, emulator, ChromaWoods och Pazo ( fast han är i småland nu i sommar...)

men det blir kanske inte så storstilat med boule och sånt, mera en öl på något uteställe?

Såg f.ö recentionen av din skiva i UNT, Kul! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...