Jump to content
Annons

Studio-träff i stockholm (IRL)


Majken

Recommended Posts

Ja det är ju synd att det typiskt ska vara i Stockholm :/

Fast ja, helgen 27-28 juli har jag i alla fall inget för mig, så har någon en soffplats över så..

ölbrännboll?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 78
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Kanske till helgen då?

Nja, det är främst jag, emulator, ChromaWoods och Pazo ( fast han är i småland nu i sommar...)

men det blir kanske inte så storstilat med boule och sånt, mera en öl på något uteställe?

Såg f.ö recentionen av din skiva i UNT, Kul! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

[

Nja, det är främst jag, emulator, ChromaWoods och Pazo ( fast han är i småland nu i sommar...)

men det blir kanske inte så storstilat med boule och sånt, mera en öl på något uteställe?

Såg f.ö recentionen av din skiva i UNT, Kul! 😆

Kanske till helgen i uppsala då?

Link to comment
Dela på andra sajter

7/7? äsch, är uppe i Fäviken och är med som påhäng till min oboespelande sambo. Opera orkester - inga samples, inget jävla bootande . . . bara en som viftar och 24 som spelar. plus då några som sjunger. vilket man måste ha om det ska kallas opera annars så är det konsert . . .

Själv så häckar jag på Hotell Fjällgården med ett av Rolands ortroligt bra digital flyglar och en iBook modell ä.

Jag är gärna med på en IRL träff men då kanske en ny senare . . . ?

Annars så är ni alla välkomna till Farsta Centrum 18.30, den 18:e juli, då spelar jag, min sambo och Jair-Rohm Parker Wells (bas). (kul kombo: piano, oboe/engelskt horn och kontrabas) Det är gratis. Vi kommer att spela Saint-Sans, Piazzolla, Corea, folkmusik och annat smått och gått.

Redigerat av chrisB
Link to comment
Dela på andra sajter

7/7? äsch, är uppe i Fäviken och är med som påhäng till min oboespelande sambo. Opera orkester - inga samples, inget jävla bootande . . . bara en som viftar och 24 som spelar. plus då några som sjunger. vilket man måste ha om det ska kallas opera annars så är det konsert . . .

Själv så häckar jag på Hotell Fjällgården med ett av Rolands ortroligt bra digital flyglar och en iBook modell ä.

Jag är gärna med på en IRL träff men då kanske en ny senare . . . ?

Annars så är ni alla välkomna till Farsta Centrum 18.30, den 18:e juli, då spelar jag, min sambo och Jair-Rohm Parker Wells (bas). (kul kombo: piano, oboe/engelskt horn och kontrabas) Det är gratis. Vi kommer att spela Saint-Sans, Piazzolla, Corea, folkmusik och annat smått och gått.

Coolt.

Vart i Frarsta?

Bor nästan där jue!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ska ju regna och vara dåligt väder på lördag, så rålis är kanske inte någon hit. Endera bör man knuffa det till mitten av nästa vecka eller nästa helg kanske? Man kan ju också hänga på nån sunkig pub (läs Carmen) om man vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ska ju regna och vara dåligt väder på lördag, så rålis är kanske inte någon hit. Endera bör man knuffa det till mitten av nästa vecka eller nästa helg kanske? Man kan ju också hänga på nån sunkig pub (läs Carmen) om man vill.

Ja eller Jägarn.. Mkt billigare:P

Link to comment
Dela på andra sajter

Coolt.

Vart i Frarsta?

Bor nästan där jue!

Farsta Centrum, de har byggt en utomhusscen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...