Jump to content
Annons

Eftersnack, Studioforums mixtävling no. 2 - Supralunar


joachime

Recommended Posts

Det var kul! Har väntat på att få se resultatet, mixarna var bra, absolut den som vann! Men tyckte dom var lite tråkiga eftersom man enligt reglerna fick gå ganska långt så hade väntat mig bättre grejer. Jag var inte med och röstade och höll med en av ovanstående om att man ej borde få göra detta, har 17 forumvänner som (på order hade kunnat gått in och röstat mig till vinnare trots - i efterhand lyssnat dålig mix).

Men för att ha spenderat några timmar under ölberusning på juldagen för att ställa mig som konkurrent i denna mixtävling är jag ändå rätt nöjd. Märkte även att jag var den enda som orkade tuna sången vid tillfälle samt lyssna ordentligt på inspelningarna vilket fick mig att känna att jag väntar till nästa mixtävling och stannar utanför snacket om vinnarens mix.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Förresten det här med jury tycker jag bara funkar bra om det är en helt fristående grupp som inte är med i tävlingen, helst inte ens på forumet, för att i största mån undvika taktik-ochkompisröstning. Hade klart varit kul om det anordnades av tidningen, som den gången när hammerfall-låten var i en mixtävling.

Kör man utan jury, så räcker det egentligen att forumets medlemmar röstar men jag tycker ändå att röstningen bör uppmärksammas bra, kanske i tidningen, med god tid för alla att rösta.

Ett litet pris i form av uppmärksamhet i tidningen som någon sa tycker jag låter bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med Limpan angående jury. Kanske Studio-folket kan agera jury vid tävlingar?

Skulle ju vara klart intressant att höra/läsa kommentarer om olika mixar av tex Ollie. Eller kanske tom C-M Herlöfsson.

Liten notis i tidningen skulle ju vara en fantastisk kul grej om de kunde gå med på. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...