Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Brainworx la idag upp en bild på facebook föreställande en ENGL-stärkare i ett pluggfönster på en Mac.

Mer info kommer under NAMM.

Annons
Posted

Fan vad nice!!!!

Jag har för övrigt funderat på en sak, man kan ju ladda ner massa bra profiler till kempern som inte finns lika bra i pluggform. Borde inte kempern rent tekniskt sett kunna komma i pluggaform så har man möjligthet att ladda in massa olika profiler och även kunna tweeka dem.

Guest Die Hard
Posted (edited)

Kemper kommer inte att komma pluggformat. Det går lika bra att tweaka de profiler som finns till kemper. Ska dema den här pluggen och jämföra med englprofil.

Edited by Die Hard
Posted

Kemper kommer inte att komma pluggformat. Det går lika bra att tweaka de profiler som finns till kemper. Ska dema den här pluggen och jämföra med englprofil.

Nej nej det menar jag inte, jag menar bara att tekniken borde fungera till att göra kempern i pluggformat och det hade varit coolt.

Guest Die Hard
Posted

Nej nej det menar jag inte, jag menar bara att tekniken borde fungera till att göra kempern i pluggformat och det hade varit coolt.

Vi har inte sett slutet på utvecklingen.

Posted

Pluggen heter ENGL E646 Victor Smolski Amp och simulerar densamma.

rzyQ9Me.jpg