Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Nu äntligen är melodistudiofestivalen igång! 😄 In å rösta lyssna digga! 😛

http://www.youtube.com/watch?v=4ZrXum9jvaw

https://soundcloud.com/slejnard/shape-up-your-lonely-days

Skumt ljud. Skumt svaj. Skumma harmonier. Gillar det skumma med den. Gillar den skumt mycket tillockmed. Håller med om att den växer när man lyssnar igen. Låter lite bättre i hörlurar än i mina högtalare, om man ska ha lite kritik med i posten. Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
k9 (oregistrerad)

Heh! Nice nice! 😄

Tack! Den tog lång tid att spela in. Var tvungen att byta batterier i min ZOOM. Det gjorde att min förmåga att improvisera kom lite på skam. Men det blev helt ok på andra imporvisationen. Kanske fick lite för mycket feeling och wailar loss i slutet, men texten var ju så talande och känsslosamm. Kanske får göra en ballad och en upptempo låt på texten med. 🥰 :wub: 🥰 :wub: Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Te? Eeeew. xD Och Kiss-platta kan bli svårt när tjejen sover. Orka att den ende av oss två som inte behöver gå upp tidigt kan sova utan problem!

Lägg dig i sängen och hitta på dåliga texter.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Såg ni på nyheterna igår att man kan få hjärnskador som på minner om en hjärnskakning om man inte sover ordentligt. Att vara vaken över ett dygn räcker för att det ska vara skadligt påstod de.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ta en varm dusch, kyl sedan ner dig lite svalare än du brukar vara. Kroppen brukar reagera genom att bli sömnig då. Fast det tar ofta 20-30 minuter efter duschen. För mig funkar det oftast att göra så.

Tack, nu blir det lättare att sova. xD

😲 haha tänkte inte på det 😊 sorry 😆
Link to comment
Dela på andra sajter

Ta en varm dusch, kyl sedan ner dig lite svalare än du brukar vara. Kroppen brukar reagera genom att bli sömnig då. Fast det tar ofta 20-30 minuter efter duschen. För mig funkar det oftast att göra så.

😲 haha tänkte inte på det 😊 sorry 😆

Äsch, jag bara skämtar. 🙂 Tack för tipset, men jag tror jag ska bara slösurfa en stund och sen försöka igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Äsch, jag bara skämtar. 🙂 Tack för tipset, men jag tror jag ska bara slösurfa en stund och sen försöka igen.

att sitta vid en ljus skärm, för att bli trött, brukar inte var att rekommendera faktiskt.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...