Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hmmm
 Folk tar sig sjĂ€lva pĂ„ för stort allvar. Och mig med, verkar det som. Kanske gör jag det sjĂ€lv ocksĂ„. Kanske inte.

Men hursomhelst:

PĂ„ förekommen anledning har jag bestĂ€mt mig för att hĂ„lla igen pĂ„ mitt raljeri hĂ€r pĂ„ forumet. En anledning Ă€r de beslöjade hot som jag fĂ„r ta. Men mest av allt gör jag det av hĂ€nsyn och respekt till mina ”nĂ€rmre” vĂ€nner hĂ€r pĂ„ forumet. Jag ser att dessa allt för ofta fĂ„r ta en del skit pĂ„ grund av mig, och sĂ„ vill jag fan inte ha det.

Det Ă€r sĂ„ förbannat löjligt nĂ€r medlemmar som finner mig ”omedgörlig” istĂ€llet siktar in sig pĂ„ medlemmar som pĂ„ ett eller annat sĂ€tt kan kopplas till min person och angriper dessa istĂ€llet (jĂ€mte allehanda, delikata knep att tala om för mig att jag Ă€r ”illa ute”). Inte för att mina medlemsvĂ€nner inte skulle klara av att hantera dessa clowner sjĂ€lva, det Ă€r de fullt kapabla till. Men varje gĂ„ng det hĂ€nder, sĂ„ fylls jag av skam för det jag Ă„samkar. Det Ă€r inte vĂ€rt det.

SÄ, nu Àr det officiellt. Jag har inget annat val Àn att följa mitt beslut. I annat fall kommer det ju verkligen visa att jag Àr ett rövhÄl pÄ riktigt. Inte minst skulle det visa att jag Àr vÀrsta drama queen:en.

Tjipp!

Annons
Postat

Du Ă€r en bra pojk, det Ă€r inte tu tal om det. Det Ă€r vi allihop. Även tjejerna. Fast deom Ă€r ju bra tjejer förstĂ„s.

Postat

SjÀlv gillar jag nÀr det Àr lite drag under galoscherna. SÀrskilt numera nÀr jag inte Àr mÄltavla nr 1 för dina infama pÄhopp. Vi fÄr vÀl se.

oakleaf (oregistrerad)
Postat

Nu var det lite otydligt, men menar du att du ska laegga ner helt och hallet? Trist i sadan fall. Ditt gnabbande livar upp. 😉

Postat

Äh, vad Ă€r det dĂ€r för bull...kör pĂ„ du, det Ă€r ju ingen rock n roll annars, det Ă€r ju tomtar som bryr sig!

Postat

Tror inte jag har varit i nÄgon batalj med dig men jag vet med absolut sÀkerhet att jag har uppskattat trÄdar dÀr du varit drivande! DÀrmed inte sagt att jag har hÄllit med dig jÀmt.

Och med det menar jag att jag inte tycker att du ska vika dig! Sen kan man ju alltid formulera sig pÄ olika sÀtt...

Postat

Det dÀr kÀndes som att det inte lÀngre kommer vara nÄgon skillnad pÄ Valle före och efter morgonkaffet. Vilket Àr lite synd.

Å andra sidan uppskattar jag bĂ„da inkarnationerna. MĂ„ bĂ€ste Valle vinna!

And free coffee for all!

Rockmannen (oregistrerad)
Postat

https://www.studio.se/index.php/topic/63050-vill-be-om-ursaekt/ 😄

Postat (redigerat)

Nu var det lite otydligt, men menar du att du ska laegga ner helt och hallet? Trist i sadan fall.

Nej, för helvete 😄 Jag gillar att hĂ€nga hĂ€r!

Jag lÀgger inte ner förrÀnn 12 december 2013, som jag har aviserat om tidigare. DÀremot ska jag "hÄlla igen" pÄ min hÄrda debattföring (mot dem som jag förstÄtt tar sig sjÀlva och mig pÄ för stort allvar, vill sÀga; för jag har lÀrt mig vilka jag kan debattera med).

det Àr ju tomtar som bryr sig!

Det Àr dessa tomtar som projicerar sin ilska gentemot mig pÄ andra nÀr jag inte "tar Ät mig" tillrÀckligt. Det Àr dessa tomtar som sÀnder mig hotfulla meddelanden/kommentarer. Dessa tomtar Àr till skillnad frÄn mig mer eller mindre anonyma, och jag kan aldrig riktigt veta vad det Àr för individer bakom nicket. (De senaste dagarna har det varit rÀtt sÄ obehagligt, mÄste jag erkÀnna.)

Tror inte jag har varit i nÄgon batalj med dig men jag vet med absolut sÀkerhet att jag har uppskattat trÄdar dÀr du varit drivande! DÀrmed inte sagt att jag har hÄllit med dig jÀmt.

Och med det menar jag att jag inte tycker att du ska vika dig! Sen kan man ju alltid formulera sig pÄ olika sÀtt...

Tack! Jag viker mig som sagt endast genom att hÄlla igen en aning pÄ min intensitet i debatterna (samt undvika ingÄende debatter med vissa).

Det dÀr kÀndes som att det inte lÀngre kommer vara nÄgon skillnad pÄ Valle före och efter morgonkaffet. Vilket Àr lite synd.

Å andra sidan uppskattar jag bĂ„da inkarnationerna. MĂ„ bĂ€ste Valle vinna!

😄 Intressant sĂ€tt att se pĂ„ det!

Redigerat av Valle
Postat

Hur lĂ€nge hĂ„ller det hĂ€r löftet dĂ„, Wally? 😉

Postat

Hur lĂ€nge hĂ„ller det hĂ€r löftet dĂ„, Wally? 😉

Befogad frÄga sÄklart. Men jag har sÄvitt jag vet inte hittills gÄtt ut med nÄgot löfte som jag sedan inte har hÄllit.

Och som jag sa inledningsvis, om jag inte följer mitt beslut visar jag ju bara att jag Àr av lika dÄligt virke som dem som drivit mig till beslutet.

Postat

Valle kör bara en "analogfreak" och hoppas pÄ att slippa varningar nÀr han raljerar. Fegt Valle fegt.

Jag har endast fÄtt tvÄ varningar sedan jag reggade mig, trots att jag kört pÄ samma "fart".

Varningar har ingen som helst relevans i sammanhanget.

Postat

Jag lÀgger inte ner förrÀnn 12 december 2013, som jag har aviserat om tidigare.

Varför har du bestÀmt dig för detta datum?

Postat

MÄnga Àr de som högtidligt deklarerat att de ska sluta skriva i olika forum, Facebook mm. NÀstan ingen har klarat det...

Postat

jag tycker vi ska stötta valle. det Àr inte lÀtt att hÄlla tillbaka alla gÄnger. speciellt nÀr man kÀnner att folk försöker provocera en.

• Gilla 1
Postat

Jag tycker att Valles raljerande Ă€r ganska sĂ„...gosigt đŸ„° Det hör liksom till. Man bör ocksĂ„ tĂ€nka pĂ„ att herr Valle raljerar ganska mycket runt sin egen person och dĂ„ kĂ€nner Ă„tminstone jag att det finns ett gĂ€ng med jĂ€ttelika skopor sjĂ€lvdistans hos karln 😄

...och för vilken gĂ„ng i ordningen Valle pĂ„annonserar sitt avreggande vet jag inte 😉

Postat

[...]

And free coffee for all!

😆 I 2nd that!

oakleaf (oregistrerad)
Postat

Nej, för helvete 😄 Jag gillar att hĂ€nga hĂ€r!

Ah, da aer jag med. Fast jag tycker du ska sluta taenka sa mycket och bara koera pa. Who gives a fuck om andra tar skiten pa foer stort allvar, det aer ju bara ett forum. Ett jaevligt bra forum dock, enligt mig. 🙂

Postat

Fina ord ovan! Det vĂ€rmer! 😄

LĂ„t mig fĂ„ runda av med en sammanfattning: detta inte Ă€r nĂ„got "avsked" frĂ„n mig, varken i egenskap av forumist eller debattör. Jag Ă€r ingen drama queen, dĂ€remot alldeles för fĂ„fĂ€ng och prestigekĂ„t för att ta backseat, sĂ„ att sĂ€ga. Men jag har Ă„ andra sidan nĂ„tt punkten dĂ€r jag inte finner det vĂ€rt att lĂ„ta utsĂ€tta mig sjĂ€lv för outningar och hot, bara för debattens skull (vissa "debattörer" Ă€r villiga att gĂ„ hur lĂ„ngt som helst för att "ge igen"). IstĂ€llet kommer jag att göra som de flesta kloka medlemmarna hĂ€r gör: debattera endast nĂ€r/om du har nĂ„got att tillföra debatten – jag har slarvat pĂ„ den punkten – och skit i tomtarna.

För min del fÄr den hÀr trÄden gÀrna sluta hÀr.

Postat

Vad har hÀnt med forumet under den senaste tiden nÀr jag varit mer eller mindre inaktiv? TrÄkigt att höra, har alltid uppskattat Valles inlÀgg genom Ären.

Postat (redigerat)

v4113:

I Ă€rlighetens namn. om nĂ„gon annan hade startat den hĂ€r trĂ„den; hur snabbt hade du satt dramaqueenstĂ€mpel pĂ„ trĂ„dstartaren dĂ„? rĂ€tt snabbt skulle jag tro 😄

Men Àra till dig att du ÀndÄ inser vilka spÄr din argumentationsteknik (d.v.s. fokusera pÄ sidospÄr för att vinna poÀng, samt vara sÄ rÄ och rak som möjligt) sÀtter!

tummen upp!

Redigerat av D Vibe
  • Gilla 2
Postat (redigerat)

v4113:

I Ă€rlighetens namn. om nĂ„gon annan hade startat den hĂ€r trĂ„den; hur snabbt hade du satt dramaqueenstĂ€mpel pĂ„ trĂ„dstartaren dĂ„? rĂ€tt snabbt skulle jag tro 😄

Men Àra till dig att du ÀndÄ inser vilka spÄr din argumentationsteknik (d.v.s. fokusera pÄ sidospÄr för att vinna poÀng, samt vara sÄ rÄ och rak som möjligt) sÀtter!

tummen upp!

+1 pÄ detta inlÀgg

Valle du Àr en expert pÄ detta, ingen annan lyckas bete sig och göra som du gjort genom Ären utan att bli utslÀngd. Och sen vrider du pÄ allt nu och sÀtter en offer stÀmpel pÄ dig sjÀlv. Precis som dvibe skriver hade det varit nÄgon annan som gjort samma sak och du hade varit igÄng med dina glÄpord gliringar och chaps antydningar osv. Ja visst det Àr ju darwin, fattar inte alla det.

Och det vÀrsta Àr hur mÄnga det Àr som slickar din röv och Àlskar att du beter dig pÄ detta vis i trÄd efter trÄd. Det ser man inte minst i denna trÄd. Och det Àr vi som pÄpekar detta med ditt beteende som blir bovarna i dramat.

Redigerat av Henber77
  • Gilla 2
Postat

Jag lÀgger inte ner förrÀnn 12 december 2013, som jag har aviserat om tidigare.

Jag Àr ingen drama queen, ...

Hrrrm... HRRRM!!!

...

...det Àr allt jag sÀger om detta...

😎

• Gilla 1
Postat (redigerat)

Hmmm
 Folk tar sig sjĂ€lva pĂ„ för stort allvar. Och mig med, verkar det som. Kanske gör jag det sjĂ€lv ocksĂ„. Kanske inte.

Men hursomhelst:

PĂ„ förekommen anledning har jag bestĂ€mt mig för att hĂ„lla igen pĂ„ mitt raljeri hĂ€r pĂ„ forumet. En anledning Ă€r de beslöjade hot som jag fĂ„r ta. Men mest av allt gör jag det av hĂ€nsyn och respekt till mina ”nĂ€rmre” vĂ€nner hĂ€r pĂ„ forumet. Jag ser att dessa allt för ofta fĂ„r ta en del skit pĂ„ grund av mig, och sĂ„ vill jag fan inte ha det.

Det Ă€r sĂ„ förbannat löjligt nĂ€r medlemmar som finner mig ”omedgörlig” istĂ€llet siktar in sig pĂ„ medlemmar som pĂ„ ett eller annat sĂ€tt kan kopplas till min person och angriper dessa istĂ€llet (jĂ€mte allehanda, delikata knep att tala om för mig att jag Ă€r ”illa ute”). Inte för att mina medlemsvĂ€nner inte skulle klara av att hantera dessa clowner sjĂ€lva, det Ă€r de fullt kapabla till. Men varje gĂ„ng det hĂ€nder, sĂ„ fylls jag av skam för det jag Ă„samkar. Det Ă€r inte vĂ€rt det.

SÄ, nu Àr det officiellt. Jag har inget annat val Àn att följa mitt beslut. I annat fall kommer det ju verkligen visa att jag Àr ett rövhÄl pÄ riktigt. Inte minst skulle det visa att jag Àr vÀrsta drama queen:en.

Tjipp!

FörlÄt mig, men who gives a f*ck?

Om du gillar att tjafsa sĂ„ ta det till 4chain eller va fan dem dĂ€r sidorna heter dĂ€r alla snorungar hĂ€nger. Du bör vara trevlig mot folk, oavsĂ€tt vad dem tycker eller sĂ€ger, sĂ„ lĂ€nge det inte Ă€r direkta pĂ„hopp mot dig. men vem gör personliga pĂ„hopp utan anledning? Har du inget vettigt att sĂ€ga sĂ„ behöver du ju inte skriva i trĂ„den alls? Men om du nu promt mĂ„ste tjafsa med folk, sĂ„ gör det pĂ„ en vuxen nivĂ„. Nu pratar jag rent generellt dĂ„ jag inte kan minnas att jag sĂ€tt nĂ„got inlĂ€gg frĂ„n dig i nĂ„gon utav mina trĂ„dar, but still. Jag tycker att du ska vara snĂ€ll, eller vara tyst. Det Ă€r bara vad jag tycker. Och nej, jag Ă€r inte grinig. Är bara sĂ„ sjukt trött pĂ„ folk som hĂ„ller pĂ„ just sĂ„hĂ€r. Jag fĂ„r samma trötta kĂ€nsla som nĂ€r "kĂ€ndisar" grĂ„ter ut i kvĂ€llspressen. Again, who gives a f*ck? Haters gonna hate.

Redigerat av Terror
  • Gilla 2

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.