Jump to content
Annons

Vad tycker ni om min röst?


BHR

Recommended Posts

jag har alltid haft dåligt självförtroende när det gäller sång, men nu vill jag veta vad ni tkr om min röst..

är det nåt o hänga i julgran?

Länk borttagen.

EDIT:

Kontakta gärna den här killen via PM om ni vill höra rösten/låten, väl värt besväret!

Borttagen pg.a att det är en coverlåt

/ Lundin

IFALL DU VILL HÖRA MIN RÖST SÅ GÅ IN PÅ YOUTUBE.COM OCH SÖK "FIELDS OF GOLD ACOUSTIC COVER RICARD212" SÅ KOMMER NI TILL MIN LÄNK 🙂

Redigerat av BHR
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Grymt skönt, du har riktigt bra koll på sången inte lika bra på låten o takten... 😉

Kan tänka mig att din röst skulle funka bra om jag hörde den på radion i nån modern poplåt.

Du behöver definitivt inte ha dåligt självförtroende pga rösten iaf.

Sen kanske du inte passar i alla stilar eller i den stilen som du själv vill vara i, så är det nämligen för mig 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite för mycket luft för min smak.. 'a la Pojkband deluxe.. några toner som är helt off, men bra utgångsläge om du siktar på en karriär inom musiken.. vad jag tror.

Hoppas point är taken på din fråga?

Jag tar bort din länkning nu då vi inte tillåter covers på forumet.

Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Lite för mycket luft för min smak.. 'a la Pojkband deluxe.. några toner som är helt off, men bra utgångsläge om du siktar på en karriär inom musiken.. vad jag tror.

Hoppas point är taken på din fråga?

Jag tar bort din länkning nu då vi inte tillåter covers på forumet.

Lycka till.

Lite för mycket luft för min smak.. 'a la Pojkband deluxe.. några toner som är helt off, men bra utgångsläge om du siktar på en karriär inom musiken.. vad jag tror.

Hoppas point är taken på din fråga?

Jag tar bort din länkning nu då vi inte tillåter covers på forumet.

Lycka till.

Oj då,, hade ingen aning om att man ej fick ha covers.. men tack för all respons,, antar väl att självförtoendet höjts med tanke på allt positiv kritik..tack tack,,, btw Pojkbands stucket är lite min grej har jag märkt då jag personligen tkr att min röst är lite (om man säger ur en hårdrockares synvinkel) lite mesig o pojkbandig men kanske på ett bra sätt hehe 😛...men jag är ju bara 17 år..

Redigerat av BHR
Link to comment
Dela på andra sajter

Oj då,, hade ingen aning om att man ej fick ha covers.. men tack för all respons,, antar väl att självförtoendet höjts med tanke på allt positiv kritik..tack tack,,, btw Pojkbands stucket är lite min grej har jag märkt då jag personligen tkr att min röst är lite (om man säger ur en hårdrockares synvinkel) lite mesig o pojkbandig men kanske på ett bra sätt hehe 😛...men jag är ju bara 17 år..

www.singwise.com

läs, öva och lär

du kan nog göra en hel del med den rösten, och är nog inte bara bunden till ett röstläge

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...