Jump to content
Annons

Herre gud vad bra låtar och produktioner och mixar laleh har.


Casperfren

Recommended Posts

Visst är det roligt när folk lyckas med sin grej - men man måste väl också kunna framföra kritik utan att bli stämplad som "avundsjuk"...? 😉

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tur man inte är kändis - då skulle man aldrig våga hänga här... 😉

/U

Jag är "okändis" och får ändå min musik, mina åsikter, mitt skrivande, mitt utseende, min dialekt, min klädsmak etc. utskälld stup i kvarten, så vad skulle skillnaden bli, menar du? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, om det är så att hon "gör allt" själv, så blir summan just – OK.

Min kommentar på detta var inte av slaget "Duktig, lilla gumman kan skruva rattar också".

Tyckte det var värt att nämnas för att jag tycker det är bra produktion OCKSÅ, lite dubbel cred helt enkelt.

Sen är det kanske en självklarhet för oss DIY-gubbar här på forumet, men inte på topplistorna.

Redigerat av mietek
Link to comment
Dela på andra sajter

När jag tänker efter, är det nog ingen skillnad.... 😛

Tjusig flygel förresten

/U

Ja det var en pärla. Stod på Högskolan Dalarna i Falun. Nuförtiden kan jag dock knappt spela piano alls längre på grund av neurologisk sjukdom som påverkar bl.a händerna (men det är en annan historia...)

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)

Jag såg henne på cornelis dagarna för 5-6 år sedan. När hon gick upp så scen så tänkte jag tanken. "Oh nej. Nu kommer den helt där politiskt korrekta invandrarjäntan från hodden. Lixom bara för att balansera." Eter ca 1 minut så fick man äta upp sina fördomar och inser att hon kommer vara kvällens höjdpunkt oavsett vad som kommer senare. Hon har klass.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg henne på cornelis dagarna för 5-6 år sedan. När hon gick upp så scen så tänkte jag tanken. "Oh nej. Nu kommer den helt där politiskt korrekta invandrarjäntan från hodden. Lixom bara för att balansera." Eter ca 1 minut så fick man äta upp sina fördomar och inser att hon kommer vara kvällens höjdpunkt oavsett vad som kommer senare. Hon har klass.

haha jävla fördomar du sitter inne på.

Link to comment
Dela på andra sajter

herregud vad trist den här tråden blev med alla proffstyckare som vet mera, men ändå inte har lyckats.

Personligen tycker jag att Lalehs senaste är en rejäl dipp mot hennes tidigare., får väl lyssna in mig mera och låta den växa in...

Men hon har all rätt att befinna sig där hon är. Tycker hon är helt jävla fantastisk.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

herregud vad trist den här tråden blev med alla proffstyckare som vet mera, men ändå inte har lyckats.

Det är klart, är man inte lika stormrik som Laleh ska man bara stå där med mössan i handen och hålla käft och helst inte tycka någonting. Fin inställning, verkligen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...