Jump to content
Annons

Sångerska mellan 18-22 sökes till ett massivt projekt i USA


Andrelli (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

F-n oxå!... Jag är 36 och kille......

Känner mig lite diskriminerad just nu... Varför vill ingen ha en pojke med rakt hår? 😄

Oj, tyvärr så kan jag inte sjunga heller...hmmm..

Nä, men det låter lite intressant, ja inte för mig då men.... Kan Du inte hinta lite om vad det är för massivt projekt? Blir ju nyfiken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Ja rubriken säger ingenting. Det kan vem som helst skriva. Blir alltid misstänksam när man ser sånt där och varför ska man vara 18-22?

Redigerat av Die Hard
Link to comment
Dela på andra sajter

Andrelli (oregistrerad)

Därför skriver jag att ni ska PM:a mig för mer detaljer. Det är inget jag vill gå ut med offentligt.

Inget ont menat =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså.. Hur oförskämda är ni? Han säger klart och tydligt vad han söker och att detaljer sker via PM, förstår inte hur det kan vara så svårt att förstå.

Såklart det finns saker man inte vill att ett helt forum ska få veta innan något ens är klart? Ni kan ju skriva en tråd om alla era hemligheter då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Alltså.. Hur oförskämda är ni? Han säger klart och tydligt vad han söker och att detaljer sker via PM, förstår inte hur det kan vara så svårt att förstå.

Hej jag är en fotograf som söker tjej 18-22 för massivt projekt i USA. :rolleyes: Har vi inte sett liknande som bara varit ute efter att utnyttja tjejer? Vet nu inget om TS men om man inte tycker det låter lite skumt är man naiv. Om man är seriös brukar man skylta med vem man är och länka till hemsida och inte gömma sig bakom en dold avatar direkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

NevusFlammeus (oregistrerad)

Lite off topic...

Fan vad seriös jag känner mig. Fotot taget med solen mitt i ansiktet med usel mobilkamera och orakad fejja. 😛

Samma här, har en när jag tränar hihi

Link to comment
Dela på andra sajter

Andrelli (oregistrerad)

Det jag tycker är roligt är att d bara män som har lagt en kommentar på sidan. Alla kvinnor har redan PM:at mig. Det förklarar en hel del angående eran animaliska instinkt. Som en flock djur hoppar ni på ett byte utan att veta vad det är för nåt. Som sagt, ja fick mig ett skratt iallafall.

Tack för alla PM:s.

/Andrelli

Link to comment
Dela på andra sajter

Andrelli (oregistrerad)

Hej jag är en fotograf som söker tjej 18-22 för massivt projekt i USA. :rolleyes: Har vi inte sett liknande som bara varit ute efter att utnyttja tjejer? Vet nu inget om TS men om man inte tycker det låter lite skumt är man naiv. Om man är seriös brukar man skylta med vem man är och länka till hemsida och inte gömma sig bakom en dold avatar direkt.

Är du en polis på din fritid som ska se till att alla avskum drivs bort på nätet? Jag trodde inte pedofiler satt på studioforum och raggade småtjejer. Herregud..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag trodde inte pedofiler satt på studioforum och raggade småtjejer. Herregud..

Vem har snackat om pedofiler? Han sa, "utnyttja tjejer" vilket man inte behöver vara en pedofil för att göra.

Redigerat av kardo
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Inget illa menat, men hur vet du det? 😉

😆 Ja och här flockar det av tjejer har vi märkt som varit med längre tid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Andrelli (oregistrerad)

Inget illa menat, men hur vet du det? 😉

Om du inte förstod vad jag gjorde där så behöver jag inte ens kommentera =).

Jag har inte fått nåt pm än, eller måste jag pm'a dig fast du vet att jag vill ha ett pm?

Om du ska köra NLP med mig så får du läsa lite fler böcker. Antingen är du riktigt intelligent eller så är du rakt av korkad.

Vem har snackat om pedofiler? Han sa, "utnyttja tjejer" vilket man inte behöver vara en pedofil för att göra.

Jag tycker att begreppet "uttnyttja tjejer" är lite väl överdrivet när mitt ändåmål var professionellt. Sen att ni inte tycker det skiter jag faktiskt fullständigt i. Jag ville hålla tråden ren, men självklart ska det finnas stollar som ni som svartar ner tråden och sprider skam över er själva. Det ser bara roligt ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Procedomani2; hahaha HERREGUD!! Hur tänker du?

Han söker tjejer, inte gamla gubbar! Av vilken anledning tycker du han borde berätta om sitt projekt till dig? För att du är nyfiken? Du i princip dum förklarar honom hela tiden så självklart berättar han inget. Tänk lite!

Lycka till med allt andrelli 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Procedomani2; hahaha HERREGUD!! Hur tänker du?

Han söker tjejer, inte gamla gubbar! Av vilken anledning tycker du han borde berätta om sitt projekt till dig? För att du är nyfiken? Du i princip dum förklarar honom hela tiden så självklart berättar han inget. Tänk lite!

Lycka till med allt andrelli 🙂

När jag umgås med grabbarna på fritiden så brukar vi ta en bira. Grabbarna och jag kan även tänka oss att spela brännboll tillsammans. Jag och grabbarna brukar också jamma i studion tillsammans. Vi kallar varandra för, ja just det grabbarna!!!

Att jag må vara 36 år gammal, och kanske för en 18-åring kallas gubbe, så betecknar jag mig själv inte som en sådan. Ja inte heller någon av grabbarna tycker det...

Så om någon skriver Grabbar i ett inlägg så räknar jag mig själv som en sådan...

Och det har absolut inte varit min mening att dumförklara (ett ord) någon. Fast nu kanske någon tror det som särskriver ord menmen.....

Ja, jag erkänner! Jag var nyfiken och det ska inte hända igen, jag lovar..... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...