Jump to content
Annons

Recommended Posts

Har en för tillfället fint fungerande arbetsstation bestående av PT 8, Racktone Halle (den är superstabil) med XP.

Pluggarna, McDsp, Brainworx, Oxford Sonnox etc. funkar felfritt också.

Nu är frågan: är det lönt att riskera en fullt fungerande arbetsstation för att uppdatera till 10? Jag är hyfsat inläst på nyheterna i 10:an, och det verkar ju bra och trevligt på alla sätt och vis, men jag klarar mig som sagt bra med det jag har. Egentligen.

Och är PT10 kompatibelt med XP? (Ja,jag vet jag kan googla lite mer helhjärtat än vad jag nyss gjort. Sorry).

FN

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har en för tillfället fint fungerande arbetsstation bestående av PT 8, Racktone Halle (den är superstabil) med XP.

Pluggarna, McDsp, Brainworx, Oxford Sonnox etc. funkar felfritt också.

Nu är frågan: är det lönt att riskera en fullt fungerande arbetsstation för att uppdatera till 10? Jag är hyfsat inläst på nyheterna i 10:an, och det verkar ju bra och trevligt på alla sätt och vis, men jag klarar mig som sagt bra med det jag har. Egentligen.

Och är PT10 kompatibelt med XP? (Ja,jag vet jag kan googla lite mer helhjärtat än vad jag nyss gjort. Sorry).

FN

Ser väl inte så lovande ut...

http://avid.custkb.com/avid/app/selfservice/search.jsp?DocId=419171

Men testa google, frågan bör ligga ute lite varstans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nope, du har nog rätt. Well. Det blir till att grubbla lite till, uppdatera dator för x antal pengar för att betala uppåt 5-6 tusen för att uppdatera PT...

Japp. Trist prissättning Avid valt den här gången. Ska väl täcka VD-lönerna....

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...