Memphis Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 Hej. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 Han är liksom som jag, fast lite mer social xD 😆 Jag känner också igen mig i honom på många plan. Hans kompis Benedictus är ju sjuk i huvudet dock. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 Från Helgon K28: Yo, my nigga! Gonna give a brotha some time, or what? T19: hejsan K28: Jag tycker att du är snygg. Tycker du att jag är snygg? T19: hahahaa tack! ja, du är ashet. 🙂)) K28: Så vad hindrar oss! Från att... Eeh... Gå på dejt? T19: allt i hela världen K28: Oj! Såpass. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 Kul att tilly och vallhagen hänger här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 Kul att tilly och vallhagen hänger här. Tack för det herrn! Det måset väl vara en av de där 100 grejjerna man ska göra innan man dör! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 Tack för det herrn! Det måset väl vara en av de där 100 grejjerna man ska göra innan man dör! Du behöver inte göra dej nån brådska för min del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 Här... har det hänt grejer, ser jag. Är sjuk som ett as och pallar inte läsa ikapp. * * * Måste sova vidare, tror jag.. Det här är ju åt helvete 🙁 Fred ut, längstahbröder! krya pårej CHAE! Har fixat vårt nya bandnamn idag.. Ragdoll Farm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 Krya på dig Chae. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 En idiot på resa är otroligt kul. Kolla reprisen om ni missade det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 En idiot på resa är otroligt kul. Kolla reprisen om ni missade det. såg precis på det, galet kul serie tycks det vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 Har sett dom två första Family guy-starwarsfilmerna... och dom två första riktiga starwarsfilmerna. Ep 4 o 5 asså. Nu ska jag se den sista family guy och den sista riktiga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bodhi Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 Nä mickeh... "phew" stavas det 😛😉 "Whew" funkar fint som snus 🙂http://www.thefreedictionary.com/whew Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bodhi Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 😄 :D 😄 :D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bodhi Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 Btw; R.I.P Lasse Brandeby 🙁 Nämen fan, han också? Meh... alla de gamla giganterna, klassikerna und so weider bara försvinner en efter en.... Inte för att Brandeby var någon gigant, men en hel del sköna garv har han ju bidragit med. Som när han i en intervju frågade Patrik Sjöberg: "Du har ju vunnit SM genom att hoppa ända upp till 2.30 och det är ju fantastiskt och allt, men vad är det lägsta du någonsin har hoppat?" (fritt ur minnet) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 november 2011 Dela Postat 20 november 2011 Kommer ihåg en tid när det inte var en enda fest där inte alla citerade kurt olsson. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bodhi Postat 21 november 2011 Dela Postat 21 november 2011 Va e ni för nårra musiker egentlien? Klockan e ju ba ett på natten! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 november 2011 Dela Postat 21 november 2011 God morgon. Zzzzzzzzz... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 november 2011 Dela Postat 21 november 2011 (redigerat) Morrn, morrn, längstah! Känns bättre idag 🙂 @bodhi: en annan sak jag tänkt på är att alla som var sämst i Let's Dance har kolat; Uffe Larsson, Lasse Brandeby 😮 Om jag hade varit Peppe Eng så hade jag varit jävligt oroligt nu... * * * Bra inlägg av Dingbats. Skönt att någon sätter ner foten. Picos inlägg var jävligt bra också. * * * Bra väder här idag. Stannar dock hemma och har minst en feberfri dag innaj ag drar till jobbet 🙂 Nu tar vi en fika på det, krappar! 😑 Redigerat 21 november 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bodhi Postat 21 november 2011 Dela Postat 21 november 2011 (redigerat) @bodhi: en annan sak jag tänkt på är att alla som var sämst i Let's Dance har kolat; Uffe Larsson, Lasse Brandeby 😮 Om jag hade varit Peppe Eng så hade jag varit jävligt oroligt nu... Jag har inte haft någon TV på 6 år så jag vet knapp vad Let's Dance är... Krya på dig! Redigerat 21 november 2011 av Bodhi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 november 2011 Dela Postat 21 november 2011 Ja, krya på dig CHAE! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 november 2011 Dela Postat 21 november 2011 Ja, krya på dig CHAE! 😕 Dito. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 november 2011 Dela Postat 21 november 2011 Imorse släppte vi loss Alfakassans nya hemsida! 😄 Den bygger på en helt ny version av vårt publiceringsverktyg som vi jobbat med i flera månader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 november 2011 Dela Postat 21 november 2011 Najs! Men i din länk på facebook är titeln "ALFA kassan"... Fast ser ju bra ut vad gäller det på sidan så det kanske bara är nå knas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 november 2011 Dela Postat 21 november 2011 Imorse släppte vi loss Alfakassans nya hemsida! 😄 Den bygger på en helt ny version av vårt publiceringsverktyg som vi jobbat med i flera månader. Är det nåt särskilt som du har gjort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 november 2011 Dela Postat 21 november 2011 Najs! Men i din länk på facebook är titeln "ALFA kassan"... Fast ser ju bra ut vad gäller det på sidan så det kanske bara är nå knas. Eftersom det är ett publiceringsverktyg så ansvarar vi tyvärr inte för innehållet. Annars hade jag fixat det på en gång. xD Är det nåt särskilt som du har gjort? Jag har haft det yttersta ansvaret för hela pubverktyget som sidan bygger på. Så väldigt mycket av det kommer från mig. 🙂 Det är första gången som jag haft en så pass viktig ledarroll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 november 2011 Dela Postat 21 november 2011 Idag släppte SACO rapport om framtidsutsikter för olika utbildningsområden. Ganska skönt att matematiker/statistiker återfinns i brist-kategorin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 november 2011 Dela Postat 21 november 2011 Idag släppte SACO rapport om framtidsutsikter för olika utbildningsområden. Ganska skönt att matematiker/statistiker återfinns i brist-kategorin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 november 2011 Dela Postat 21 november 2011 Nu har jag fixat min julavatar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 november 2011 Dela Postat 21 november 2011 Idag släppte SACO rapport om framtidsutsikter för olika utbildningsområden. Ganska skönt att matematiker/statistiker återfinns i brist-kategorin. Jo, men vem fan vill hålla på med det där, eller grattis menar jag. Jag har haft det yttersta ansvaret för hela pubverktyget som sidan bygger på. Så väldigt mycket av det kommer från mig. 🙂 Det är första gången som jag haft en så pass viktig ledarroll. Och grattis till dej oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts