Annons

Vill inte be om ursäkt!

Hemmpe

Annons
sadomachine (oregistrerad)

Valle Jag är inte ute efter dig.Tat lungt !

Jag ska vara tyst nu inget mer tjaffs från min sida.

Gegga på!

mvh Hemmpe

😄

Dela på andra sajter

För med människor. What?

Förstod du verkligen inte vad det betydde utgår jag ifrån att din vardag måste upplevas som ett mysterium. Ser hur du stelnar till vid varje sär skrivning, börjar svettas av förvirringen som uppstår samtidigt som du lyfter armarna mot skyn, mumlandes nåt ingen förstår, för att sedan kollapsa i en ångestfylld hög.

Redigerat av Frekvensspektrumanalysator
Dela på andra sajter

We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high-powered blotter acid, a saltshaker half-full of cocaine, and a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers... Also, a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether, and two dozen amyls. Not that we needed all that for the trip, but once you get into locked a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can. The only thing that really worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge, and I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon.

Ska ni med på en resa kollegor?

Mvh

Redigerat av Henber77
  • Gilla 2
Dela på andra sajter

Förstod du verkligen inte vad det betydde utgår jag ifrån att din vardag måste upplevas som ett mysterium. Ser hur du stelnar till vid varje sär skrivning, börjar svettas av förvirringen som uppstår samtidigt som du lyfter armarna mot skyn, mumlandes nåt ingen förstår, för att sedan kollapsa i en ångestfylld hög.

Jo, jag förstod vad som åsyftades. Tyckte bara att det var en alldeles ovanligt fånig och enfaldig variant.

Dela på andra sajter

We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high-powered blotter acid, a saltshaker half-full of cocaine, and a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers... Also, a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether, and two dozen amyls. Not that we needed all that for the trip, but once you get into locked a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can. The only thing that really worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge, and I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon.

Mvh

Did they pay you to screw that bear?

Dela på andra sajter

As your attorney, I advise you to take a hit out of the little brown bottle in my shaving kit. You won't need much, just a tiny taste.

🙂

https://www.studio.se/index.php/topic/149-forumregler-viktiga-att-ta-del-av/page__view__findpost__p__763

Dela på andra sajter

Mvh

När åker vi? Jag har min väska packad.

• Gilla 1
Dela på andra sajter

Mvh

Vad betyder detta?

Dela på andra sajter

Den finns i bok också, om det är det du syftar på? jag har sett filmen massor av gånger, och det är med i den

Tänkte bara att det är svårt att memorera vad någon säger i en film.

Alldeles särskilt som det citatet var så långt.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...