Jump to content
Annons

UAD 1 och cubase 5 kraschar


peterszabo

Recommended Posts

Tjena!

Mitt UAD 1 och cubase 5, 64 bit kraschar när jag klickar på en UAD plugg, (Cubase hänger sig). Har kört med UAD i många år med Cubase 3 och Cubase 5 i XP utan några problem.................HJÄLP.................................

LJUDKORT RME 800

INTEL CORE i7 CPU 920 2.67 GHz

ram minne 4 gig

Grafik Navida geFors 9600 GT

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har boten på ditt problem.

Cubase, PC och windows är inte gjort för musik!!!

Mac, Logic, ProTools och OSX. Då funkar det.

Men du kan ju få användning för din PC som bokstöd eller nåt, så släng den inte.

Släng ut allt skräp du har i din Mac, spara skalet, så har du fått en hamsterbur.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Mitt UAD 1 och cubase 5, 64 bit kraschar när jag klickar på en UAD plugg, (Cubase hänger sig). Har kört med UAD i många år med Cubase 3 och Cubase 5 i XP utan några problem.................HJÄLP.................................

LJUDKORT RME 800

INTEL CORE i7 CPU 920 2.67 GHz

ram minne 4 gig

Grafik Navida geFors 9600 GT

Vad kör du för operativ nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

Alex Losbäck Holstad, den 2011-04-15 - 16:03, sa:

Jag har boten på ditt problem.

Cubase, PC och windows är inte gjort för musik!!!

Mac, Logic, ProTools och OSX. Då funkar det.

Men du kan ju få användning för din PC som bokstöd eller nåt, så släng den inte.

PC-UAD1:an-ProTools (7.1) funkar lika bra som Mac-Logic-ProTools-UAD, kör själv på både Mac och PC.

Det gäller ju bara att få det att funka, sådana inkompetenta kommentarer är ju överflödiga, Alex Loserbäck Holstad.

Edit:stavfel?

Redigerat av Sleap
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har boten på ditt problem.

Cubase, PC och windows är inte gjort för musik!!!

Mac, Logic, ProTools och OSX. Då funkar det.

Men du kan ju få användning för din PC som bokstöd eller nåt, så släng den inte.

ack för din stora hjälp, jag har hittat lösningen på mitt problem och då snackar vi inte MACK.

Link to comment
Dela på andra sajter

TACK ALLA SOM VILLE HJÄLPA MIG, TILL ER ANDRA SOM VILLE STJÄLPA------------FUCK YOU!

Min hjälp är fortfarande den bästa. Inget snack om saken. PC och musik hör inte ihop. Lösningen på alla problem heter fortfarande MAC. Tror du kommer inse detta med tiden. Om inte annat så lär du gnälla igen om en månad eller två när skiten kraschar igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min hjälp är fortfarande den bästa. Inget snack om saken. PC och musik hör inte ihop. Lösningen på alla problem heter fortfarande MAC. Tror du kommer inse detta med tiden. Om inte annat så lär du gnälla igen om en månad eller två när skiten kraschar igen.

Kör PC funkar hur bra som helst!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...