Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Jag förstår ärligt talat inte människor som pratar yvigt i intervjuer om hur de använder sina svåra erfarenheter och blabla i sina texter och så skriver de på ENGELSKA. Jag ska börja skriva på fornoccitanska bara för att jävlas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blandband ja, undrar hur många hundratals timmar man har lagt ned på att göra såna?

Nuförtiden nöjer jag mig med att ha en spellista i Spotify som heter så.

Jag försökte göra på kassett men någon måtta får det vara på tålamodet. CD.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag försökte göra på kassett men någon måtta får det vara på tålamodet. CD.

Blandband på cd var ett elände. När man ledsnade på det (vilket man gjorde ganska snart) hade man ju inget annat val än att slänga den och bränna en ny.

Blev lite bättre när jag skaffade en cd-walkman som kunde läsa cd-rw dock :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Blandband på cd var ett elände. När man ledsnade på det (vilket man gjorde ganska snart) hade man ju inget annat val än att slänga den och bränna en ny.

Blev lite bättre när jag skaffade en cd-walkman som kunde läsa cd-rw dock :rolleyes:

Fast jag gör inte till mig själv. Jag tjickar per post till folk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul! 🙂

Tur att de inte ringde idag, då hade man blivit osäker.

haha, det sjuka är att det var precis vad som hände, väcktes av mobilen ringde kl halv 9, kände inte igen numret så sket i att svara, gick bara 3 signaler, vilket var skumt. Kollade upp och så var det företaget! Ringde upp senare på dagen men då sade dem att det inte skulle ha försökt ringa mig, så var felringning typ. PUH! 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...