Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

sluta trolla nu dingis. det är säkert du och overkill som klickat upp den där youtube-mätaren till 5 miljoner alldeles själva bara för att jävlas med oss.

De fick en Grammy för förra årets bästa album, och alla tre av deras skivor har toppat årsbästalistor åren de släpptes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är fullt jämförbart med att inte känna till Pavement, förutom att det är ännu värre för att de tillhör nuet och inte det förflutna. De är typ det största "indie"-bandet som finns, fast de är inte indie för de är för stora.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är fullt jämförbart med att inte känna till Pavement, förutom att det är ännu värre för att de tillhör nuet och inte det förflutna. De är typ det största "indie"-bandet som finns, fast de är inte indie för de är för stora.

Vem försöker du lura? Det största indiebandet är jonas brothers.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, Arcade Fire är nog det största "indie"-bandet just nu. Sjukt poppis av någon anledning. Lite förvånad att du inte känner till dom, fidden. Hade annars tippat på att det var ett typiskt fidden-band.

Men du måste ju förstå att jag bara lyssnar på sånt som fått seal of approval av dig och dingbats.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men du måste ju förstå att jag bara lyssnar på sånt som fått seal of approval av dig och dingbats.

Du får inte lyssna på Sameblod bestämmer jag då. Aldrig hört talas om dem, men något ska jag ju utnyttja min makt till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...