Jump to content
Annons

Sajten bojkottar Voxengo-plugg!


Valle

Recommended Posts

Annons

Jag tror f.ö. inte att varken du, Joachime eller Valle lyckas hålla er härifrån särskilt länge, om ni mot förmodan skulle sticka härifrån... 😉

Jag har i och för sig inte garanterat mitt kontosläck. Men fan... visst hade jag fixat det. Och jag hade bara återkommit om alla medlemmar samlade ihop till enstor EKO-traktor åt Lax3.

Jag hade givetvis också kört en MikeyGoesPro:are och avkrävt Demonproducenten hans identitet som straff för alla de gånger han har antytt att jag har fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade givetvis också kört en MikeyGoesPro:are och avkrävt Demonproducenten hans identitet som straff för alla de gånger han har antytt att jag har fel.

Vilket bekräftar at det franförallt handlar om

Förnekelse, förnekelse...

Kan inget annat än intyga, intyga. Med allt vad det innebär....

Det är klart att vi förnekar för er svennar...

Ni skulle bli besvärade mitt i fredagsmyset annars.

Link to comment
Dela på andra sajter

...Lite grand som när JustD släppte en singel där det första som hördes på skivan var nedsläcknings-koden för Nackamasten (...har jag hört ryktas om.) - Dom straffade ut sig själva. Avsiktligen.

Det var faktiskt ingen singel, utan den konstiga låten "Fortfarande hos J. Lindström" som är 38 sekunder lång. De samplade ljuden som hörs (hördes? antar att det inte används längre eftersom vi inte längre har analog tv) alldeles innan sändningarna avslutas för dagen.

Dock har de faktiskt släppt en singel som var 31 sekunder lång. Den hette "Banjo" och handlade om att befläcka sig själv.

Just D, fan vad jag saknar dem...

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 He he... Fast, av all skit som jag skrev ovan så var faktiskt just det där (med "släcka kontot") det sannaste. Faktiskt! Jag har svårt att se mig själv kunna tillföra hungriga Dingbats-gamla musiker något, unga som i princip hunnit utvecklas med en tiondel av den hastighet/tid jag gjorde (tack vare tekniken).

Kan inte riktigt dechiffrera det där. Vad menas med att jag är hungrig, gammal och varför och hur har jag utvecklats med en tiondel av din mytomspunna åttiotalshastighet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menas med att jag är hungrig, gammal och varför och hur har jag utvecklats med en tiondel av din mytomspunna åttiotalshastighet?

Ta det som en komplimang, pojk.

(Dessutom, när jag sa Dingbats-gammal syftade inte "gammal" på åldrad utan mer på [ung]ålder... Trodde du fattade det.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan, tänker ni lämna mig ensam då heller? Ska jag ensam behöva svara på alla frågor om "hur får man bort sången från en låt/hur får man bort mjölet ur en skogaholmslimpa" och "varför låter inte min mix lika bra som Metallicas senaste?" Oschysst 😠

Äh, jag bara skojar 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan, tänker ni lämna mig ensam då heller? Ska jag ensam behöva svara på alla frågor om "hur får man bort sången från en låt/hur får man bort mjölet ur en skogaholmslimpa" och "varför låter inte min mix lika bra som Metallicas senaste?" Oschysst 😠

Äh, jag bara skojar 😄

Förhoppningsvis har vi hunnit bli fler som kan hjälpa till å andra sidan....2113 är nog inte jag kvar heller. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...