Jump to content
Annons

Rykte


Rabieshund

Recommended Posts

Nån som har sett att det finns en liten grej längst ner till höger i varje inlägg, precis ovanför knappen 'multicitera', som har ett litet plus och en siffra? Håller man musen över siffran står det "rykte". Alltså att man kan rösta på folks inlägg och ge dem en högre status (eller rykte).

Har detta alltid funnits eller är det en ny grej? Alla verkar ha 0 rykte. Om det är en ny grej, varför infördes det?

  • Gilla 18
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Får jag vara med?

+1

😉

Jepp, nu har du med +1 🙂

(OCH det är du f-n värd för dina svar i "testartrådarna").

Lite som att ha en sedelpress... Inflation någon?

/Cheers!

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Nu har jag plussat alla deltagare i tråden. Är det min tur nu?

Handtag, famntag, klapp eller kryss?

Haha! Självklart baby!

Puss!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag minns att där var någon tråd som tog upp det bland annat. Den kom som nån feedbacktråd efter att sajten hade fått en ansiktslyftning och då fanns det visst både minus och plus-knappar. Men bland medlemmarna ansågs det att det räckte med plusknappen. Och så blev det.

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

JAG VILL OCKSÅ HA BRA RYKTE =) Tryck på mitt + ... man kan dock inte få minus =)

[EDIT]

Självklart har ni alla fått var sitt klick av mig =) "plus-i-kanten"...

Redigerat av Polder
  • Gilla 5
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, då håller vi just nu på att fucka ur sökfunktionen ännu mer genom den här tråden..

Eller så kan vi se det som att kontrollerar att funktionen faktiskt fungerar. Om hela tråden är full av plus borde den dyka upp i träfflistan rätt ofta.

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Haha RH, på din profilsida står det "Rykte 23, Excellent" Nu får du nog snart pröjs för dina inlägg 🙂

joachime och jag är "god" eller var det "good"? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...