Jump to content
Annons

Nedladdningar av låtar


slejnard

Recommended Posts

Annons

Det var bättre förut när man bara behöve lyssna och inte ladda ner.

Varför har det blivit ändrat ??

Håller med!

Det är klart bättre om man kan streama direkt utan att ladda ner massa filer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det måste kunna gå att lyssna direkt, jag lyssnar inte ens på det som man måste ladda ner och det är ju synd.

?? :-) Vilken sommar :-) e ju oktober nu...

Här slutar inte sommaren förrän chefen säger att det är höst. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tips till er tills problemet med hastigheten och/eller stream-funktionen kommer igen är att ni lägger upp mp3-filen på exempelvis dropbox och lägger till länken i första tråden så kommer det gå att streama direkt i samma tråd som man skriver i.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Tips till er tills problemet med hastigheten och/eller stream-funktionen kommer igen är att ni lägger upp mp3-filen på exempelvis dropbox och lägger till länken i första tråden så kommer det gå att streama direkt i samma tråd som man skriver i.

MVH

Anders

hmm?

En fråga .. när ja skriver under Låtar & Filer så lyckas ja inte få iväg infon om jag inte laddar upp en fil i (låtfältet) får meddelande att ja inte laddat upp en fil -> Om jag bara vill ha en länk till typ myspace, vet du hur man gör har du koll?

Ja kan ju lägga till länken utan problem men det är om ja skriver ett vanligt inlägg men kan ju inte starta en tråd under kategorin låtar/låtkritik? Utan att ladda ner en fil?

Redigerat av madeinroad79
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...