Jump to content
Annons

Ny medlem från Malmö


Jerry P

Recommended Posts

Hej. Har spelat trummor sen 1974 i då startade bandet Vainheim som gitarristen Mikael Wall från gruppen Drakh Von Trip ingick. Har sen fortsatt med olika stilar inom Jazzrock, fusion, blues, experimentell, punkrock, hårdrock och rock med poeten Sebastian Zimmander i gruppen Cy:kelhelvete. Har sen 2005 hållt på hemma med egna projekt där jag spelar alla instrument själv. Gillar musik med energi och egenhet. Gillar inte "love songs". lägger upp eget material på min MySpacesida när andan faller på. Inget skönspel men roligt och med attityd, förhoppningsvis. Det mesta är First takes och bygger i viss mån på improvisation. Är självlärd. För den som vill lyssna lite så är länken www.myspace.com/strangevisionproject. Heter numera Strange Audio Project för där var en grupp som kallade sig Strange Vision som orerade sig över mitt namn. URL:en kan man inte byta på MySpaceprofilen så det får vara så med det. Det andra bandet har i alla fall inte hört av sig igen. Nog om mig

Ha dé

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...