Jump to content
Annons

Linköpingsbor som vill ses över en öl?


saverman

Recommended Posts

Annons
BurninSven (oregistrerad)

Nä det funkade inte har tvättstugan och dam suger huset så man får väl kolla på bilderna hur skoj ni hade som ringa tröst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas ni hade kul! Jag tänkte ta modet till fånga och komma men när jag väl var framme så var det tydligen 23 års gräns och 22 år räckte inte. Riktigt surt, hade hoppats på en trevlig musikkonversation och lära mig lite utav de som hade varit med lite längre! Men men, jag får återkomma när jag har åldern inne. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas ni hade kul! Jag tänkte ta modet till fånga och komma men när jag väl var framme så var det tydligen 23 års gräns och 22 år räckte inte. Riktigt surt, hade hoppats på en trevlig musikkonversation och lära mig lite utav de som hade varit med lite längre! Men men, jag får återkomma när jag har åldern inne. 😉

ameh! Synd att du inte hade numret till något av oss så kunde vi kanske pratat in dig. Kul att du tog steget och gick dit iaf, jag hoppas inte hela din kväll blev förstörd nu bara. Vore trist :/

Link to comment
Dela på andra sajter

ameh! Synd att du inte hade numret till något av oss så kunde vi kanske pratat in dig. Kul att du tog steget och gick dit iaf, jag hoppas inte hela din kväll blev förstörd nu bara. Vore trist :/

Jag drog mig vidare till de mer "barn vänliga" haken så min kväll gick inte helt förstörd. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag drog mig vidare till de mer "barn vänliga" haken så min kväll gick inte helt förstörd. 🙂

Ja, synd på riktigt och det känns larvigt att du inte kom in. Jag tror faktiskt vi hade kunnat snacka in dig tämligen enkelt... annars kunde vi förstås gått till nästa hak. Men du verkar ju ha humöret i behåll i af:) ... Vi får tänka på det med åldersgräns nästa gång, jag hade ärligt talat inte en tanke på det när vi bestämde hak.

***

Tack som fan för trevlig samvaro och lite ansikten på avatarerna, Saverman, Florian, Pesek o Andreas! Riktigt lyckat och jag vaknade typ nyss! Jag tog nån bild tror jag... lägger upp sen om kvaliten tillåter.

tjong

Link to comment
Dela på andra sajter

Who is who, guess Who haha*

Tack grabbar för en jäkligt trevlig kväll och ett riktigt trevligt hak trots schwindür bira, jag och Vallhagen avslutade ju med ett par till på fylleHamlet vilket känns idag, blev inte människa förrän nu på kvällen huuu, men detta gör vi om tycker jag, det där med Quiz på Harrys om Onsdagarna (?) lät oxå kul Saverman, ha det gött nu boys!!!

🙂

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...