Jump to content
Annons

Linköpingsbor som vill ses över en öl?


saverman

Recommended Posts

BurninSven (oregistrerad)

Ingen rock typ el utan opluggat tror jag blir bäst. Tror iofs inte att det finns nåt intresse faktiskt då skulle nog ställen som skylten kanske student ställena och liknande gjort det för länge sedan. Den finns väl knappt en öppen scen/open mic i Linköping. Dricka bärs och prata är väl ok men det är roligare att lyssna på musik (och snacka lite iofs) och ta en bärs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Riktig jäkla slump att jag såg det här! 🙂 Så länge "Visa nytt innehåll" inte fungerar så läs jag inget här men nu stod det på startsidan så ödet var väl på min sida. Har egentligen fullt upp som f*n med en inspelning nästa helg med fredag kväll får funka.

Vi har förresten kontor knappt 100m från Horse & Hound med en sjujäkla uppkoppling, vad nu tanken var med den. Jag läste bara som hastigast.

Redigerat av saverman
Link to comment
Dela på andra sajter

För att vara den här tråden så blev det så där oroligt tyst igen. 🙂 Kör vi 18.00 på fredag eller?

Jajjemen.

Ett dilemma som ej ska underskattas: Hur känner vi igen varann? Inte för att H&H är en osannolikt stor lokal, men det kan kännas lite fjompigt att fråga varenda människa "ursäkta är herrn möjligen mr saviourman"? Florian går iofs alltid omkring i läderboa och rosa keps, så man kan ha honom som riktmärke.

tjing

Link to comment
Dela på andra sajter

😳 ... 😆 jaadu tänk om det hade varit så enkelt Vallhagen, själv minns jag nog ditt face om du nu inte ändrat stuk helt och hållet dvs frippa o skägg???

Tyvärr kommer jag inte infria det där med rosa keps etc men kan vi inte enas om att alla har rosa skjorta istället, eller scarf eller ögonskugga rent av så har vi liksom en egen klubbtillhörighet med kännetecken?!?

(andra färger eller kännetecken går bra om ni har andra förslag, jag har förresten ingen rosa skjorta...)

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer troligtvis in med min gröna quiltade barbour jacka, svarta tighta stretch jeans och vita nike sneakers och wax kletad frilla 🙂 Och en boomblaster på ryggen hehe.

Går det inte att boka ett bord då i namnet Studioforum ? Jag har som sagt aldrig varit på H&H så jag vet inte hur smockat det är där på en fredag men ölhak brukar generellt sett locka jävla massa folk tors-fre-lör

Link to comment
Dela på andra sajter

Widde (oregistrerad)

Tja!

Som sagt, även jag dyker upp! (Andreas alltså). Men en mer inaktiv forummedlem får man nog leta efter... 😱 Det var Saverman som tipsade om träffen, och det lät ju riktigt trevligt! Horse and Hound är för övrigt en riktigt trevlig pub med mycket öl och bra mat. Vi syns imorgon! 🙂

Andreas

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå tråden. Ringde precis bordsbokningen, men det var tji fullt. Kanske inte oväntat, men iaf...

Då är frågan... Vi syns där ändå, barhänger och hugger ett ledigt bord när/om det dyker upp?! Man KAN vara lite taktisk och vara där liiiiiite före 18 i stället för liiiiiiite efter. Alternativet är fsts att boka bord nån helt annanstans, men då måste vi tjata o bestämma o vela o fanfanframotillbaka o fanfan.

tjing

Hej Andreas förresten!

Link to comment
Dela på andra sajter

equality + burning sven + den där bruttan osv hallåååå???

Jag PMade precis equality. Och burnin sven du läser ju tråden? Klart du hänger på?!

För er som inte känner till nunorna, så skickar jag en bild här, som jag tog förra IRL-en. Det var ju 5 år sen sist så utseenden och frisyrer kan ju ha detaljförändrats. Längst till höger i bild Florian i grönt, bredvid honom Equality för kvällen i brun stass. Längst bak i bild till vänster syns Burnin Sven. Tre ur barpersonalen agerar linslusar. Vem som är Lotta är ju uppenbart.

Tjing

6d208c7d76df5c5d.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Gott så mr Saverman. Jag SMSar dig när jag är på väg. Jag siktar på att va på H&H lite före 18, kanske redan halv.

Telefon är fifffigt. Mig kan man hitta på hitta.se eller eniro om man glömmer att läsa här i tråden;

http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?vad=bengt.vallhagen&Vkiid=kTtzLbkEZaAWbu%2bdMIu8hw%253d%253d&Vkid=74636120

tjing

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har lyckats boka ett bord på Harrys om det är så att vi ska förflytta oss dit istället. Hör jag inget här innan 17.00 så ringer jag och avbokar igen.

m mm mmmen där har dom inte lika många spännande ölsorter etc ju?!?

vore kul att besöka Horse & Hound men vad säger ni övriga om att gå till Harry's istället?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå... jag är föralldel öppen för förslag o initiativ oxå, så jag hänger fsts på vilket som. Men om jag får välja så tar jag H&H. Bättre plejs om man bara ska tjata-äta-öla; Harrys går man till om man ska ragga.

Men seriöst, bestäm ni. Jag kollar tråden nån mer gång innan avgång hemifrån:) ... Det blir fantastiskt bra hursomhelst!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...