Jump to content
Annons

Funkar Detta Grafikkort?


GiiZzMOo

Recommended Posts

Annons

Kan inte se varför de skulle sälja ett grafikkort som inte fungerar?

Det ska gå alldeles utmärkt.

Korten kommer inte samarbeta om du inte kör två likadana i sli/crossfire , men jag antar att du inte tänker använda datorn till något tungt sådant, med tanke på vilket grafikkort du kollar på.

Flera skärmar med olika grafikkort funkar med andra ord utan problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte se varför de skulle sälja ett grafikkort som inte fungerar?

Det ska gå alldeles utmärkt.

Korten kommer inte samarbeta om du inte kör två likadana i sli/crossfire , men jag antar att du inte tänker använda datorn till något tungt sådant, med tanke på vilket grafikkort du kollar på.

Flera skärmar med olika grafikkort funkar med andra ord utan problem.

jag ska ha den till att spela in musik typ bara cubase eller något och musiken är bara rap med klara beats,

så denna tror du borde funka bra eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Då backar jag undan lite. Visste inte detta.

Vad för sorts problem?

alltså inga problem jag har en vanlig data där jag har ett inspelnings program Cubase och jag tänkte koppla två skärmar i studion, och undra bara om denna grafikkort skulle funka så att jag kan ha två skärmar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du inte redan två outputs på ditt nuvarande grafikkort?

De flesta kort har det nu för tiden.

Men ja, det kortet fungerar att köra två skärmar på, om du nu behöver köpa ett nytt.

Link to comment
Dela på andra sajter

vga kontakter

Bra, då funkar det utmärkt. DVI-kontakten är DVI-I (både digital och analog signal) så du kan sätta på en adapter (stor chans att det följer med kortet) så blir utgången en analog VGA-utgång till. En bildskärm kopplas in på varsin VGA-kontakt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...