Jump to content
Annons

Studiofestival 28 - RÖSTNING AVGJORD!


Freddy

Recommended Posts

Annons
  • Svar 76
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag jämför bara lite med röstningen i tex metalfestivalen. Där är det ganska många fler som röstat...iofs många fler bidrag.

Men vad menar jag? Maskerad bompo månne? 😄

Tråkigt att festivalerna passerar i revy och jag tycker att det borde vara klistrat på förstasidan så att det slipps bumpas och att fler får upp ögona å lyssnar.

Link to comment
Dela på andra sajter

mm. då e jag med. Tycker oxå det kunde funnits någon liten notis på förstasidan med liten länk eller liknande, så hade folk sluppit bumpa kanske. Bra tanke där Slej.

edit. +Och även att det skulle stått under tiden innan deadline där det stod att man var välkommen att deltaga i festivalen osv.

/M

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det blir lite bortglömt ibland med festivalerna....ser ofta samma personer som ligger bakom, och de borde få mer uppmärksamhet som lyckas skapa låtar ..-"på kommand" s.a.s:)

En annan grej vore att ha en klistrad tråd där man på lätt å smidigt sätt kan ladda ner samtliga festivaler som gjorts...

Link to comment
Dela på andra sajter

ska rösta och försöka komentera lite:

börjar med poängen:

6 poäng till bidrag 2. är mycket inne på musik med bra gitarrljud åt det hårdare pop hållet och detta lät riktigt bra, en låt jag gärna lyssnar på flera gånger. lite åt paul collins beat hållet.

4 poäng till bidrag 1. tänker på en tecknad disney film när jag hör detta, vackert och bra.

2 poäng till bidrag 4. välspelat och bra ljud. vissa dela ger mig lite Mahogany rush vibbar, bra!

1 poäng till bidrag 6. gungar på bra och skillde sig lite från övriga bidrag vilket alltid är bra.

bidrag 3. gillar början som skulle funka i kristina från duvemåla eller liknande musikal, sen kommer metal delen som inte funkar ihop med början (men också är bra), det blir liksom 2 låtar som inte hänhger ihop.

bidrag 5. fint gitarrspel och sång men det räckte inte ända fram till poäng tyvärr.

bidrag 7. fick lite beverley hills cop vibbar men det är lite för jobbiga ljud för mina öron.

bidrag 8. denna låt kändes lite tråkig.

bidrag 9. man ska inte tvinga barn att göra sånt föräldrarna inte klarar själva. kan inte någon bespara mig denna lidelse.

bidrag 10. här blev det också trist och deppigt, fast det ändå är välspelat och fina körer, sången drar ner helhetsbetyget.

som vanligt många bra och välproducerade bidrag. bra jobbat alla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Låt 1: Jean Michel Jarre. Trevlig och stämningsfull godnattmusik. 2p

Låt 2: Inte alls tokigt. Älskar stämningen och sättningen. 6p

Låt 3: Skoj. 1p.

Låt 4: Väl genomarbetad och riktigt intressant. 4p

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra tankar slejjne! Jag tror att det är sommaren med som ställer till det lite, tycker det verkar vara lite dekis på forum överlag fortfarande.

Jag har försökt bumpa efter bästa förmåga 🥰 Tycker det skulle vara kul om festivalerna kunde få lite mer stöd av studio, varför inte skriva om dessa i tidningen? 😛 eller iaf en märkbar notis som ligger kvar på förstasidan.

Rösta nu alla som inte har röstat, tidsfristen går ut vid midnatt idag!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänka sig att tom ett fantasinamn som slejnard får smeknamn 😎 Har hört både det ena och andra kors och tvärs.

Aja..."el bompos" skadar inte och jag tycker som du freddy! Du har skött dig bra!

Jag trodde du hette Slejnard 😕

"Flabbarotti"

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten, det är riktigt jämnt i toppen! Skiljer bara en poäng mellan dom tre översta!

Jestanes, synd inte fler röstar, blev lite avslaget, fast så är det, roligaste med festivalerna är precis när man börjar treva med att skapa ett bidrag och precis när man laddar ner alla för att lyssna 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jestanes, synd inte fler röstar, blev lite avslaget, fast så är det, roligaste med festivalerna är precis när man börjar treva med att skapa ett bidrag och precis när man laddar ner alla för att lyssna 😄

yeah, håller med där. Musiken förtjänar lite mer röster kan jag tycka!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...