Jump to content
Annons

T-racks enskilda pluggar gruppköp


ake

Recommended Posts

Annons

Jag har investerat i två nu, vintage tube compressor och vintage tube equalizer, mina första pluggar utöver dem i cubase 4 studio. Jag är mycket nöjd och hoppas på att det blir upp till 4st! Har redan börjat mixa om gamla låtar och det är stor skillnad. Jag älskar att få inspiration, och nu kom den!

fred.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag investerade i Classic compressor och valde Linear Phase Eq som nummer 2.

Funderar på Brickwall Limiter och Metering suite som eventuell 3:a och 4:a.

Tanken är att sprida funktionalitetstyp, tänker jag rätt?

Takten på antalet deltagare är lovande än så länge. :-)

/Fredrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Tanken är att sprida funktionalitetstyp, tänker jag rätt?

Nix, du tänker fel. Tanken är att samla *alla* T-Racks-pluggar, bara i lämpligast ordning! 😉

Du kommer verkligen inte ångra dig om du tar med opto-kompressorn i köpsvängen. Jag köpte hela paketet för en tid sen och det är utan tvekan den plug jag använder mest. Pultec-EQn gillar jag jättemycket också f.ö, men visst, "Metering Suite" med t.ex. "Perceived Loudness meter" är väldigt användbar! Bara börja samla! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Mailade IKMultimedia ifall man kunde kvalificera sig en andra gång, fick följande svar:

"Dear Fredrik,

Thanks for contacting us and for your interest in our products,

If you buy one Single you will get a second one free immediately, 3x1 at 500 sells, and 4x1 at 1000.

Buying two Singles will give you two free Singles immediately, 6x2 at 500 and 8x2 at 1000.

You can follow the progress of the promotion here .

Feel free to contact me for any further clarification,

Best regards,

Marco Aicardi,

Customer support

"

/F

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Jo det är en bra affär. Men själv tänker jag spara och få ihop till lite fler UAD-pluggar istället. Om jag inte haft UAD hade jag nog satsat på det här. Fick ändå EQ-pluggen gratis här i vintras plus Amplitube Metal när jag köpte det mindre stråkpaketet, som jag fick för halva priset på 4sound. En riktigt bra affär. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
DieHard (oregistrerad)

Nä det är väl en annan variant av gruppköp. De får ju mer betalande på det här viset än om de inte gjort det. Annars skulle de inte göra det. Sen är det många som kör med rea på sina pluggar. Fått flera erbjudanden. Tillhör ju sommaren när de flesta lägger mer stålar på semester och liknande i första hand. Men sen har ju lågkonjunkturen nått de också och det gäller hitta på nya sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...