Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Nåt amerikanskt bolag skrev till mig på myspacen och ville ha med mig på någon samlingsskiva, Downtown Metal. Är det bara någon scam, eller? Säkert bara skit.

Vad har du att förlora/vinna på det? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

igår när vi hade grillat så åkte jag en bit på skogsvägen mellan där vi grillade och där den stora vägen är. bilen gick assegt så jag antog att jag inte gasade ordentligt bara, och sen när jag kom ut på stora vägen i rondellen så gasade jag på och då började det pipa. 😛 hade visst inte släppt på handbromsen ordentligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har du att förlora/vinna på det? 😛

200$ för skivtryckningen. Jag får 50 ex själv, tydligen. Det är väl det enda jag har att förlora.

Att vinna, tja. Lite mer uppmärksamhet kanske, den ska släppas internationellt och så. Och säljas lite varstans på internet, Itunes, Amazon etc. De kommer även skicka skiten till skivbolag och så, säger de.

Link to comment
Dela på andra sajter

igår när vi hade grillat så åkte jag en bit på skogsvägen mellan där vi grillade och där den stora vägen är. bilen gick assegt så jag antog att jag inte gasade ordentligt bara, och sen när jag kom ut på stora vägen i rondellen så gasade jag på och då började det pipa. 😛 hade visst inte släppt på handbromsen ordentligt.

Ah! Motorvärmare! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

200$ för skivtryckningen. Jag får 50 ex själv, tydligen. Det är väl det enda jag har att förlora.

Att vinna, tja. Lite mer uppmärksamhet kanske, den ska släppas internationellt och så. Och säljas lite varstans på internet, Itunes, Amazon etc. De kommer även skicka skiten till skivbolag och så, säger de.

Men vad kallar sig gänget som ligger bakom? Borde ju inte vara så svårt att hitta information ifall det är scam eller ej.

Link to comment
Dela på andra sajter

200$ för skivtryckningen. Jag får 50 ex själv, tydligen. Det är väl det enda jag har att förlora.

Att vinna, tja. Lite mer uppmärksamhet kanske, den ska släppas internationellt och så. Och säljas lite varstans på internet, Itunes, Amazon etc. De kommer även skicka skiten till skivbolag och så, säger de.

Kolla upp dem vääääldigt noga innan du säger ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...