Jump to content
Annons

Nytt inspelningsprogram ska ha sin kategori


svante

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)

Det kommer väl. Ingen idé så länge den inte än har släppts på marknaden. Dröjer ju några månader minst tills dess.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ganska många inspelningsprogram som inte har sin egen avdelning: Tracktion, Samplitude, Garage Band, Presonus Studio, Digital Performer - med flera. Anledningen till att det finns avdelningar för enskilda inspelningsprogram är att vi har bedömt dem som så stora och populära att de behöver en egen. Övriga samlas under just avdelningen Övriga.

Om Record blir ett vanligt inspelningsprogram så ska det självklart få sin egen avdelning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ganska många inspelningsprogram som inte har sin egen avdelning: Tracktion, Samplitude, Garage Band, Presonus Studio, Digital Performer - med flera. Anledningen till att det finns avdelningar för enskilda inspelningsprogram är att vi har bedömt dem som så stora och populära att de behöver en egen. Övriga samlas under just avdelningen Övriga.

Om Record blir ett vanligt inspelningsprogram så ska det självklart få sin egen avdelning.

Propellerheads kanske kan få en egen flik.

Annars låter vi bara klockan snurra några varv så ser vi:)

Link to comment
Dela på andra sajter

😆 Haha ... Näe, men varför inte: Gratisprogrammet som får dig att känna dig blåst på de 6000-20000 som du pröjsade för ditt program.

Eller så köper man ett ljudkort för en tusing och får Cubase LE på köpet. 🙂 Som jag tycker e mycket bättre än Reaper.. Men nu handlar inte tråden om det. Nu måste jag sluta skriva. Våga bara inte citera mig för då blir det mer off-topic. 😎

Nämen, om ämnet så tycker jag det vore smidigast att ha en avdelning som heter Prophellerhead så kan frågor om både Record, Reason och Recykle behandlas där på ett samlat ställe.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

hm. sant. Okej, är nog bäst att ha en separat för Record ifall det blir etablerat och får många användare och trådar om det. 🙂 Annars funkar ju som sagt "Övrigt"-avdelningen tills vidare. Over and out.

/M

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att RECORD från proppellerheads redan nu ska ha sig en egen kategori under inspelningsprogram som alla andra, annars är det orättvis...

som alla andra?

finns gott om programvara å daw-system som inte finns med på den listan kan jag säga

Link to comment
Dela på andra sajter

som alla andra?

finns gott om programvara å daw-system som inte finns med på den listan kan jag säga

"Som alla andra som har en egen kategori" skulle jag ha skrivit ju, ursäkta min otydlighet. Vid eftertanke så håller jag såklart med om att invänta läget och se hur pass etablerat RECORD kommer bli som daw. Men jag tippar att vi kommer få en egen RECORDkategori strax efter lansering...for sure!!

Glad helg på er alla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...