Jump to content
Annons

Studiofestival #27 - Mangel


JonasW

Recommended Posts

En fråga ang regel nr 5:

5. Låten ska lämnas in i mp3-format @192kbps och döpas enligt modell “Forumnamn – Låtnamn”

Menar du festivalnamn eller ens nick på forumet eller vad?? Förtydliga...för visst skulle det vara hemligt?

En vecka kvar

du döper låten till Slejnard-låtnamn.mp3 så festival arrangören kan hålla reda på vems låt det är sen får han ta bort forumnamnet innan han lägger upp låtarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 167
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Sorry folks, första gången jag backar ur festival men får inte till mer än en tam start och

ingen inspiration kvar 😛

Skall bli kul lyssna på alla bidrag dock 🙂

Tråkigt 🙁

Vi får väl se hur många bidrag det blir till slut, bara ett inlämnat so far, men jag antar att de flesta lämnar in i sista sekund...

Jag har iaf en låt klar, ska bara mixas så minst två låtar blir det 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Minst tre. 🙁 Skulle tippa på att det blir drygt 10 bidrag eller nått som vanligt. Min e färdiginspelad nu typ. Mixning nästa vecka.

En vecka kvar nu! Fortfarande inte försent att joina festivalen för er som inte gjort det! Visa era inre mörka krafter för bövelen.

darth.jpg

😛

Och glöm inte att samarbeten e jäkligt kul!

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, nu ger jag upp mitt bidrag.

Anledningar är flera:

1. Får inte till trummorna nåt bra. (EZdrummer-newbie)

2. Cubase lär man sig inte på några timmar. (Nybörjare här med...)

3. Är sämre musiker än vad jag trodde. Måste öva mer på att spela med dator isf människor.

Räkna dock med mig nästa gång!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt oioioi, du kan ju alltid ställa dig och bara bröla i 3 minuter, kan ju funka 😄

Nu har vi 7 bidrag inne och jag tror mig veta att ett par till kommer komma in, så det blir ju tävling av det här ändå 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

har en del kvar men det ska nog bli klart till söndag natt.

där med inte sagt att det kommer att bli bra. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer inte ha möjlighet att lägga upp låtarna förns måndag kväll runt 20-tiden så fram tills dess går det bra att lämna in bara så att alla vet. Hoppas ingen som har hoppat av hade hunnit med lite mer tid, och i så fall, get cooking! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske får kasta in handduken. Min gitarrist är så bakis så han inte kan spela säger han. "Det är som att käka potatismos när man är mätt"

Ska försöka endå. Låten e ju klar, men den är i midi i Guitarpro:P

Då får du fan lämna in den i MIDI! :rolleyes:

Vi har inte råd med mer bortfall nu, folk kan ju tro att dödsrens inte går hem!

Link to comment
Dela på andra sajter

jag lade till slut tiden för festivalen i trådens titel så ingen missar att det är förlängt till måndag, skrev 19.55 så att bidragen är inne till 20.00.

Link to comment
Dela på andra sajter

ska fila lite på trummorna och skruva lite på mixen så är det nog klart sedan.

Link to comment
Dela på andra sajter

har gjort klart låten och nånslags mix fast det låter inte bra så det blir väl till att skruva lite mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...