Jump to content
Annons

Studiofestival #27 - Mangel


JonasW

Recommended Posts

Annons
  • Svar 167
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Det kommer:) Är på jobbet nu så ska hem och spela in det sista sen vid 16.

Hur många bidrag har du fått in?

Tror det var 10 nu på morgonkvisten och är rätt säker på minst två till så det blir ju ett gäng 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäklar! fick inte filerna från mina sammarbetspartners förrän igår och förrgår o har inte fått tid att mixa förrän idag då jag e ledig.. och nu precis så blir jag inringd till jobbet precis för att nån är sjuk!.. 🙂 Jag får skicka in min slaskmix jag gjorde igår kväll och den blir utan solo. Hoppas på att jag hinnner hem en timma innan och kan fixa det o en bättre mix och skicka in den istället.. 🙂

Edit tillägg: Men jag e in´t bitter, det blev väldigt tungt ändå! 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Attan! Jag fick inte till nåt alls ju 😆 Hade så goda förutsättningar när jag började, med några grymma riff och allt - men sen tog det tvärtstopp! Jaja, jag får väl göra klart nån gång sen och lägga ut ändå... Lycka till alla ni andra som lyckades få till det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Attan! Jag fick inte till nåt alls ju 😆 Hade så goda förutsättningar när jag började, med några grymma riff och allt - men sen tog det tvärtstopp! Jaja, jag får väl göra klart nån gång sen och lägga ut ändå... Lycka till alla ni andra som lyckades få till det!

Du har ju fortfarande på dig till 20 ikväll, på't bara! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har ju fortfarande på dig till 20 ikväll, på't bara! 🙂

Kommer hem vid 17, ska ut en stund därefter, hemma igen vid 18-18:30... Hmm... Spela in all musik, spela in vrål, mixa/mastra därefter... Hmm... Kan nog bli lite tajt du 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...