Jump to content
Annons

Spotify-inbjudningar/invites


Kinglevel

Recommended Posts

  • 1 mĂ„nad senare...
Annons
  • Svar 486
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta Àmne

Postat mest i detta Àmne

Jag med.. snÀÀlla...

shrek-cat.jpg

🙁

Jag lĂ€ste att kunder till bredbansbolaget fĂ„r invites till Spotify, vet nĂ„gon hur man gĂ„r tillvĂ€ga dĂ„? Nu e visserligen inte hundra spĂ€nn sĂ„ mycket men skulle vara gött. 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag lĂ€ste att kunder till bredbansbolaget fĂ„r invites till Spotify, vet nĂ„gon hur man gĂ„r tillvĂ€ga dĂ„? Nu e visserligen inte hundra spĂ€nn sĂ„ mycket men skulle vara gött. 🙁

Man loggar in pÄ Box som Àr BBBs portal för kunder. DÀr kan man aktivera sitt Spotifykonto. Gratis fram till 9 april men mÄste sÀgas upp genom att ringa kundtjÀnst dÄ Àr det 1 mÄnads uppsÀgningstid som gÀller. Efter det kostar det 99:- per mÄnad och antar att det lÀggs pÄ fakturan frÄn BBB. Aktiverade mitt konto för ett par timmar sen, gick smÀrtfritt.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tjena

PÄ spotifyŽs hemsida under get started sÄ finns det ett fÀlt dÀr man lÀmnar sin e-mail om man saknar en inbjudan. Det tog nÄgra dagar men sen fick jag en pÄ mailen. Saknade alltsÄ ocksÄ en inbjudan...

// Klas

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag lĂ€ste att kunder till bredbansbolaget fĂ„r invites till Spotify, vet nĂ„gon hur man gĂ„r tillvĂ€ga dĂ„? Nu e visserligen inte hundra spĂ€nn sĂ„ mycket men skulle vara gött. 🙂

Man loggar in pÄ Box som Àr BBBs portal för kunder. DÀr kan man aktivera sitt Spotifykonto. Gratis fram till 9 april men mÄste sÀgas upp genom att ringa kundtjÀnst dÄ Àr det 1 mÄnads uppsÀgningstid som gÀller. Efter det kostar det 99:- per mÄnad och antar att det lÀggs pÄ fakturan frÄn BBB. Aktiverade mitt konto för ett par timmar sen, gick smÀrtfritt.

Tackar! Ja, logiskt att man loggar in dÀr sÄklart, fick leta upp inloggninsuppgifterna bara, sedan gick allt smÀrtfritt Àven hÀr. Verkar nice dethÀr! Thanks.

Tjena

PÄ spotifyŽs hemsida under get started sÄ finns det ett fÀlt dÀr man lÀmnar sin e-mail om man saknar en inbjudan. Det tog nÄgra dagar men sen fick jag en pÄ mailen. Saknade alltsÄ ocksÄ en inbjudan...

Okej, tackar för tipset Magnetic, fast nu fick jag en inbjudan direkt eftersom jag Ă€r kund hod BBB. Premiumversion gratis Ă€nda fram till April! Wiii. 😄

Edit: Fel av mig, det var inte premiumversionen man fick. Utan gratisversionen me reklam. Det var alltsĂ„ bara en invite. Men jag e int bitter! 😉

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hrmph. Nu har jag ju fĂ„tt en inbjudan redan men nĂ€r jag kollade sist pĂ„ BBBs webbplats stod det att kostade - inget om nĂ„gon gratis premiumversion. SĂ„ kan det gĂ„, jag fĂ„r vara nöjd med min sekundĂ€rversion. 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hrmph. Nu har jag ju fĂ„tt en inbjudan redan men nĂ€r jag kollade sist pĂ„ BBBs webbplats stod det att kostade - inget om nĂ„gon gratis premiumversion. SĂ„ kan det gĂ„, jag fĂ„r vara nöjd med min sekundĂ€rversion. 😄

RĂ€ttelse! Det var inte en premiumversion man fick kom jag pĂ„, jag fĂ„r ju reklam mellan vissa lĂ„tar ju.. 🙂 My bad. NĂ€r man bestĂ€ller pĂ„ BBB,s hemsida sĂ„ kan man vĂ€lja mellan gratisversion fram till typ 9april och dĂ€refter 99kr/mĂ„n eller sĂ„ kan man bestĂ€lla premiumversionen direkt. SĂ„ lugn Hellpig, du har inte gĂ„tt miste om nĂ„tt, förutom att fĂ„ mig att framstĂ„ som dum.. 😉

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

För er som inte Àn har fÄtt tag i invites Àn,

AnvÀnd valfri engelsk webproxy in pÄ sidan och dÀrefter gÄr det utmÀrkt att enkelt registrera sig.

Vet inte hur det funkar med reklam etc, men har nu lyssnat igenom 3 album och cirka 20 singlar och har inte hört nÄgon reklam alls.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

AnvÀnd valfri engelsk webproxy in pÄ sidan och dÀrefter gÄr det utmÀrkt att enkelt registrera sig.

Jupp, för att utveckla lite:

Spotify har en kampanj i England dÀr ALLA fÄr regga ett gratiskonto. Ziigy.com Àr en proxy med engelska ip-nummer. SÄ hÀrmed kommer en liten instruktion...

1. GÄ in pÄ http://ziigy.com/. Ziigy.com funkar tyvÀrr inte lÀngre. Leta upp en annan engelsk proxy!

2. Skriv in http://www.spotify.com/en/ i adressfÀltet pÄ sidan

3. Regga ett gratiskonto, anvÀnda postnummer SE17 2DJ

Klart, ladda ner programmet och njut!

Glömde en sak till, ni fÄr alltsÄ ett Engelskt konto och alla musik finns inte tillgÀngligt dÀr. Om ni vill ha ett Svenskt konto kan ni nÀr som helst logga in pÄ www.spotify.com och Àndra era uppgifter till sverige.

Edit: Àndrade instruktionerna eftersom Ziigy.com inte fungerar lÀngre.

Redigerat av henning
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vi som har köpt Spotify kanske skulle kunna dela med oss lite med de andra. I alla fall jag.

Jag fÄr en intives varje dag, tÀnkte fall det Àr nÄgon som vill ha?

Skriv dÄ din email sÄ skickar jag/vi.

Ha en bra dag!

///

Redigerat av GĂ€st
SlÄr ihop med befintlig trÄd
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag Àr inte sÀker nu men, dom hade ett erbjudande tidigare som var sÄ. Men jag har fÄtt det i alla fall. Köpte igÄr, har tre idag.

Men föresten, om man fÄr en invites Àr det gratis i en mÄnad eller hela tiden?

Redigerat av GĂ€st
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

FĂ„r man en invite varje dag om man betalar? 😼 Jag fick tvĂ„ igĂ„r och jag kör gratis. Har en kvar men den ska nog en kompis fĂ„. 😄

Ja, de kör typ en julkalender: Varje decemberdag fram till julafton sÄ fÄr man som betalande medlem en invite att dela ut.

Trevlig trÄd; för ordningens skull kanske man kan be er som fÄtt en invite att editera era inlÀgg lite kvickt (typ: ta bort mejladressen och skriv "klart"), sÄ fler inviter slipper skickas runt i onödan.

Och ja, jag har inviter kvar. Ber ni vackert sĂ„ Ă€r jag inte alls omöjlig 🙂

tjing

Bengan

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Och ja, jag har inviter kvar. Ber ni vackert sÄ Àr jag inte alls omöjlig

Ber vackert... 😄

EDIT: RĂ€tt quote...

Redigerat av ONSatan
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Och ja, jag har inviter kvar. Ber ni vackert sÄ Àr jag inte alls omöjlig

Ber vackert... 😄

haraldbluetooth@hotmail.com

EDIT: RĂ€tt quote...

Klart 😼

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Och ja, jag har inviter kvar. Ber ni vackert sÄ Àr jag inte alls omöjlig

Ber vackert... 😄

EDIT: RĂ€tt quote...

Klart 😼

Bockar och bugar sÄ jag slÄr huvudet i skÀrmen (trevligt med de nya lite mjukare TFT-skÀrmarna...).

Tack!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...