Jump to content
Annons

DnB, Orkester och Piano? - Fixar jag det?


dicennian

Recommended Posts

http://www.myspace.com/dicennian - Den fjärde låten, "Life Will Always Matter"

Är på ett väldigt osäkert område nu när jag testar lite med olika genrer och det blev att jag testade detta. Vad borde jag bättre just när jag ska göra en blandning som detta? (Vet att Pianot är för högt på något ställe, det behöver ni ej ta upp)

(Kanske passar detta bättre på låtkritik, synd att jag inte verkar ha rättighet till att starta tråd där, förmodligen måste man ha laddat upp något på denna sida för att det ska fungera.)

Tack på förhand för svar! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)
DU behöver inte ha ladda upp en låt tidigare får att ha rättigheter att ladda upp en låt.

Dock kan det ta en stund innan den dyker upp här.Så pröva igen.

Jag menade ej så, jag har ej laddat upp något. Inte heller föröskt. Men ja tyckte de vore smidigare o ta myspace.

edit: störande stavfel.

Redigerat av dicennian
Link to comment
Dela på andra sajter

Får inte dessa att gå ihop isåfall

Kanske passar detta bättre på låtkritik, synd att jag inte verkar ha rättighet till att starta tråd där, förmodligen måste man ha laddat upp något på denna sida för att det ska fungera.)
Jag menade ej så, jag har ej laddat upp något. Inte heller föröskt. Men ja tyckte de vore smidigare o ta myspace.

Alla andra lägger upp låtarna i låtkritik så du kanske oxå borde det om du vill ha feedback.

Redigerat av Piccazzo
Link to comment
Dela på andra sajter

Får inte dessa att gå ihop isåfall

Alla andra lägger upp låtarna i låtkritik så du kanske oxå borde det om du vill ha feedback.

1. Det stod att jag icke hade rättighet att skapa tråd på låtkritik.

2. Jag tog här istället.

Jag ber om all ursäkt i hela världen, ta bort denna tråd någon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...