Jump to content
Annons

kolin

Recommended Posts

Nu har jag gått logiskt till väga läst bruksen och funderat. <men hur jag än gör hittar jag inte EZ drummer i Logic. Jag hade problem även i Sonar när jag skaffade ezd men fixade det mha scanning. Här hittar jag inte det trots 1,5 k bruksanvisning. Finns det någon hjälp på forumet tro?

kolin

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja jägarns... allt blir ju upp och ner när man byter program. Dessutom är EZ DRUMMER hopplösa med deras sett att säkra att man inte kopierar programmet vidare. Det har ställt till mycket problem för mig när jag haft dataproblem... Vet någon om addictive drummer är lika besvärligt på den punket?

kolin

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

EZ verkar lättare att ha att göra med. Jag gjorde en Carbob Copy Clooner (backup) av min HD och efter att ha testat om kopian verkligen funkade så blev jag tvungen att radera mitt befintliga/ordinarie computer ID för AD licensen på deras hemsida när jag kopplade in min ordinarie hårddisk igen, detta trots att det faktiskt handlade om samma dator och samma hårddisk. Detta hände inte med EZ men väl med Logic, AD och Reason.

Redigerat av anarkisten1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...