Jump to content
Annons

ren och skär ljuddesign


E.n.T

Recommended Posts

Hej. Jag söker med ljus och lykta efter nån kurs eller hemsida som kan förklara hur man går tillväga inom ljuddesign. inte skapa flöjtar och vind.. utan mer elektroniska saker.. pitchmodulera ljud, skruva basar, göra knasiga fxljud. finns det nån som tillhandahåller kurser i stockholm? har sökt men inte hittat nåt vettigt. om ni vet nåt så tveka inte och höra av er i tråden eller pm:a. ni kanske själva kan tänka er hålla en kurs eller tre :rolleyes:

tack på förhand för alla tips.. K

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har lärt mig att ljuddesign är när man t ex ljudsätter en utställning.. Det var iaf ordet ljuddesign som hon som anlitat mig två gånger använt. 😄 Då har jag gjort miljöljud för två större barnutställningar. Jävligt kul faktiskt!

Fast nu var det väl inte det du menade?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjaba lixom.Du har ju virus tutorial ju som du fick med synten?den ger ju massa exempel på hur man rattar själv.Om man vill gå djupare än så kan du ju fråga på det inofficiella virus forumet.mvh lasergunnar

Link to comment
Dela på andra sajter

jag blir inte klok på den där virus tutorialen. den förklarar inte det jag vill. tyvärr. kan iofs öppna den igen och kika på den och prova igen 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...