Jump to content
Annons

Jizz in My Pants


tAUG

Recommended Posts

En annan parodi som man aldrig kan höra för många ggr är ju Chacarron 😆 :lol: 😆

Då diggar jag Batmans video istället; batman on drugs!!!

För övrigt kan jag bara hålla med om att Lonely Island's är jävligt roliga, älskar speciellt: "And when we're holdin hands, Its like havin sex with me". 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Och vem bestämmer om det här är humor eller inte? Det du skrattar åt skrattar inte alla andra åt. Har sett bra mycket tråkigare saker som kallas för humor. Eller är du bara på dåligt humör ikväll? 😆

-Citat från en viss någon i annan tråd för 7 minuter sedan. 😆

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

He, he! Jo men jag sade aldrig att det här inte var humor. 😛 Bara lite väl tråkigt upprepande. Fan har du inget bättre för dig än att hålla koll på mig en lördagkväll? Säg att du inte kan ha så tråkigt? Okej om du varit en gubbe som mig eller debatt i alla fall 😄

Redigerat av DieHard
Link to comment
Dela på andra sajter

Torrboll 😠

Om det är humor så avstår jag från att skratta. Alltså jag tar det inte så allvarligt men humor som handlar om a) sprit eller B ) under bältet - det är bara för lätt. Den här videon tangerar nästan båda kategorierna och nej, jag är inte förtjust i buskis heller. 😉

Redigerat av Hellpig
Link to comment
Dela på andra sajter

He, he! Jo men jag sade aldrig att det här inte var humor. 😉 Bara lite väl tråkigt upprepande. Fan har du inget bättre för dig än att hålla koll på mig en lördagkväll? Säg att du inte kan ha så tråkigt? Okej om du varit en gubbe som mig eller debatt i alla fall 😄

Haha, Gäller att hålla tungan rätt i mun. Me is watching you. 😄

Hade faktiskt inget bättre för mig då jag var hemma och sjuk. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Ah, såna surputtar det var här. Jizz in my pants är uppe i 71 miljoner views nu, så några tycks åtminstone finna någon humor i det hela...

Mitt tips:

- briljant på många plan. Rekommenderar att man klickar på "more info" i användarrutan, där står hela texten som kan vara lite svår att höra ibland...
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Ah, såna surputtar det var här. Jizz in my pants är uppe i 71 miljoner views nu, så några tycks åtminstone finna någon humor i det hela...

Mitt tips:

- briljant på många plan. Rekommenderar att man klickar på "more info" i användarrutan, där står hela texten som kan vara lite svår att höra ibland...

Den där är redan gammal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...