Jump to content
Annons

Alexandra säger hej!


Alexandra (oregistrerad)

Recommended Posts

Alexandra (oregistrerad)

Gick med för några månader sedan men nu tänker jag inte längre bara "sken - vara - med" utan faktiskt vara med!

Alexandra här, hallå! 🙂

Spelat instrument hela livet och på senare år börjat skriva eget material. Mest blivit svenska visor (vilket jag börjar bli lite trött på nu) men vill utveckla fler genrer och bli...ja...bra?

Funderar starkt på att hoppa på någon musikproduktionslinje till våren, men tvekar fortfarande lite på vad som är bäst. Lång dyr utbildning eller kortare kurser och bygga på hemmastudion istället... 🙂

Jag håller i alla fall på med i detta nu att bygga upp en egen hemmastudio men tycker allt verkar vara emot mig. Just nu får jag inget ljud i micken som är värt att tala om. Ja, jag lär i alla fall starta många trådar på forumet där jag behöver hjälp på olika sätt. Hoppas verkligen att ni vill hjälpa mig när de stunderna kommer.

Men som sagt, allt börjar väl med ett hej?

Så hej!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)

Ja självklart så hej och välkommen. Det finns massor hämta här. Är det något som du inte vet eller så, visst bara starta en tråd om det. Men innan, använd sökfunktionen först. Finns mycket där med så det är bara söka på det ämnet som är aktuellt. Men som sagt var annars är det bara starta en tråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alexandra (oregistrerad)
Ja självklart så hej och välkommen. Det finns massor hämta här. Är det något som du inte vet eller så, visst bara starta en tråd om det. Men innan, använd sökfunktionen först. Finns mycket där med så det är bara söka på det ämnet som är aktuellt. Men som sagt var annars är det bara starta en tråd.

Absolut! Ska jag tänka på! Tack! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

välkommen, kolla upp studio forum festivalerna, de brukar alltid ha olika teman som kan utveckla den egna musiken och få en att testa nya grejer.

sammarbeten är ju också utvecklande om du vill vidga dina vyer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mer kvinnor åt forumen! 😄 haha, nä, men tja o välkommen. Lyssnade på din myspace, gillar din röst, skön o behaglig. Lycka till med studion och beslutet om utbildningen. Hoppas du kommer tivas här.

/Memphis

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Hej Alexandra!

(Varför kommer jag alltid att tänka på den klassiska AA-scenen i såna här sammanhang?)

AA-scenen? 😄 Vad är det? Anonyma Alkoholister-scenen med Marinella? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Hej Alexandra!

(Varför kommer jag alltid att tänka på den klassiska AA-scenen i såna här sammanhang?)

AA-scenen? 😲 Vad är det? Anonyma Alkoholister-scenen med Marinella? 😆

Eller Akustiska Anal-scenen i Tallin...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Alexandra!

(Varför kommer jag alltid att tänka på den klassiska AA-scenen i såna här sammanhang?)

AA-scenen? 😲 Vad är det? Anonyma Alkoholister-scenen med Marinella? 😆

Eller Akustiska Anal-scenen i Tallin...

Antagligen!

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Hej Alexandra!

(Varför kommer jag alltid att tänka på den klassiska AA-scenen i såna här sammanhang?)

AA-scenen? 😆 Vad är det? Anonyma Alkoholister-scenen med Marinella? :rolleyes:

Eller Akustiska Anal-scenen i Tallin...

Ja förväntade mig inte något annat med din snuskiga humor. 😎😎 Men hur som helst, bara för att du förvandlats till en pingvin, inbilla dig inte att de är besläktad med mig. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Hej Alexandra!

(Varför kommer jag alltid att tänka på den klassiska AA-scenen i såna här sammanhang?)

AA-scenen? :rolleyes: Vad är det? Anonyma Alkoholister-scenen med Marinella? 😎

Eller Akustiska Anal-scenen i Tallin...

Ja förväntade mig inte något annat med din snuskiga humor. 😎😛 Men hur som helst, bara för att du förvandlats till en pingvin, inbilla dig inte att de är besläktad med mig. 😛

Jag bytte bild till en finare 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

hej där alexandra. Fin röst och musik du har på din myspace. själv har jag också lite problem med min studio eller snarare har lite problem med midi och superior drummer och midi och wordbuilder till ett program som heter symphonic choir båda plugin och egentligen håller man på för mycket med detta tekniska nä man borde sätta sig ute i skogen med en gitarr och sjunga för träden för där finns inga tekniska plugin 🤪

Rainydays himla rolig bild he he där kan man snacka om att spara uttrymme när man bygger på höjden he he... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...