Jump to content
Annons

UbuntuStudio 8.10


Nikolaus

Recommended Posts

Annons

Vet inte, men jag tänker testa iaf. Ska göra en ordentlig backup av min nuvarande version o sen installera 8.10 och om den inte skulle funka bra så är det bara köra in backupen igen. Värt ett försök iaf!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte, men jag tänker testa iaf. Ska göra en ordentlig backup av min nuvarande version o sen installera 8.10 och om den inte skulle funka bra så är det bara köra in backupen igen. Värt ett försök iaf!

Hur gör du en sådan backup?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte, men jag tänker testa iaf. Ska göra en ordentlig backup av min nuvarande version o sen installera 8.10 och om den inte skulle funka bra så är det bara köra in backupen igen. Värt ett försök iaf!

Hur gör du en sådan backup?

Ungefär som det beskrivs i denna tråd http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=581680

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte, men jag tänker testa iaf. Ska göra en ordentlig backup av min nuvarande version o sen installera 8.10 och om den inte skulle funka bra så är det bara köra in backupen igen. Värt ett försök iaf!

Hur gör du en sådan backup?

Ungefär som det beskrivs i denna tråd http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=581680

Ska testa det, tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Förresten såg jag en cola som hette Ubuntu Cola idag. Är den god?

Jorå den smakar helt ok, det är nå eko tjofräs så det är troligtvis därför de valt namnet Ubuntu.

Vet inte om det är ett skämt eller inte men någon hävdade att det dessutom är "öppen källkod" på den så att säga 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...