Jump to content
Annons

YES..Äntligen har man dem i handen!


Dado

Recommended Posts

Annons
Yeah baby!

Nu håller jag mina två AC/DC biljetter i handen!

Nedräkningen har börjat.

SKA NI MED? 😎

Jag kommer och snor dom av dig! 🙂

lyllo... får väl bänka mig med DVD- let there be rock och låtsas vara på plats , när man varken har råd eller ork att se dom " på jikktigt".

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och frugan kommer.. 2 biljetter införskaffade.. Men billigt näe.. Fast kan en AC/DC konsert bli för dyr? 😛

600 spänn är i mitt tycke på gränsen till för dyrt... "piraterna!" Så var det sagt och vi behöver inte ha en diskussion om det ämnet i denna tråd. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Hade inte en aning när de biljetterna skulle släppas så.... 😛 Det lär ju dröja länge innan de kommer nästa gång också men någon ockerbiljet är det inte tal om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Biljetterna blev slutsålda på 11 minuter.. Ticnet var utan så jag köpte på biljettshop.se i stället.

Hade inte en aning när de biljetterna skulle släppas så.... 😛 Det lär ju dröja länge innan de kommer nästa gång också men någon ockerbiljet är det inte tal om.
Link to comment
Dela på andra sajter

Biljetterna blev slutsålda på 11 minuter.. Ticnet var utan så jag köpte på biljettshop.se i stället.
Hade inte en aning när de biljetterna skulle släppas så.... 😏 Det lär ju dröja länge innan de kommer nästa gång också men någon ockerbiljet är det inte tal om.

Håller inte med där!Det är bara bull.... att dem tog slut på 11 min.

Jag fick mina 10.45..Efter lååång väntan..

Link to comment
Dela på andra sajter

Biljetterna blev slutsålda på 11 minuter.. Ticnet var utan så jag köpte på biljettshop.se i stället.
Hade inte en aning när de biljetterna skulle släppas så.... 🙁 Det lär ju dröja länge innan de kommer nästa gång också men någon ockerbiljet är det inte tal om.

Håller inte med där!Det är bara bull.... att dem tog slut på 11 min.

Jag fick mina 10.45..Efter lååång väntan..

Jag fick också mina biljetter kring 10:45-10:50, men då var det söndagsbiljetter. Stod i kö ca 45 min förgäves för att försöka få tag på fredagsbiljetter 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och frugan kommer.. 2 biljetter införskaffade.. Men billigt näe.. Fast kan en AC/DC konsert bli för dyr? 😲
Biljetterna blev slutsålda på 11 minuter.. Ticnet var utan så jag köpte på biljettshop.se i stället.

Och biljettpriserna på biljettshoppen är ... som billigast 1395 kr. Dyrast 3995. Hur bra gruppen än är skulle jag aldrig föda sådana scalpers med mina pengar. No sir, jag står heller över än gagnar dem som utnyttjar systemet. 😕

(Jaja, inget ont menat mot dig, Hego...)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Det är något fel i ekvationen - koncerterna säljer utan snabbare än någonsin men det finns knappt något hårdare musik på listorna. Ganska meningslös kommentar av mig men det är ett tidens tecken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är något fel i ekvationen - koncerterna säljer utan snabbare än någonsin men det finns knappt något hårdare musik på listorna. Ganska meningslös kommentar av mig men det är ett tidens tecken.

Äsch, gaska upp dig! Hade varit ett perfekt starta-en-lång-fredagstråd-istället-för-Valle-ämne. 😉

Trevlig helg förresten!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill ha en recension här av någon om helgens konserter.

😛

Just hemkommen.

Jäkligt bra, men så har de ju en låtskatt att ösa ur.

Körde låtar ända från High Voltage och fram till Black Ice.

De är fan proffs uti fingerspetsarna!

Men de börjar bli gamla. Närbilder på stora skärmar är ingen vacker syn när man är 60 och försöker spela busig skolpojke.

Angus strippade och visade kalsongerna. Sprang lite senare ut på den långa cat walken och lät sig hissas upp i luften på en plattform, spelade hela tiden medan han liggande sparkade sig runt i cirkel. Ja, ni fattar...

It's a two man show. De tre övriga står i bakgrunden och håller ett stadigt komp, och det gör de jäkligt bra. Basisten och M.Young går synkat fram till sina respektive mickar och sjung med i nån refräng då och då.

Hit efter hit, men uppblandat med en och annan överaskning, som t ex The Jack. Bra blueslir av Angus.

I övrigt: tramsiga tecknade filmer, uppblåsbar barbara, kyrkklocka och kanoner.

Ska se om jag kan lägga upp lite bilder och filmer nånstans.

Ja, ungefär så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Just hemkommen.

Jäkligt bra, men så har de ju en låtskatt att ösa ur.

Körde låtar ända från High Voltage och fram till Black Ice.

De är fan proffs uti fingerspetsarna!

Men de börjar bli gamla. Närbilder på stora skärmar är ingen vacker syn när man är 60 och försöker spela busig skolpojke.

Angus strippade och visade kalsongerna. Sprang lite senare ut på den långa cat walken och lät sig hissas upp i luften på en plattform, spelade hela tiden medan han liggande sparkade sig runt i cirkel. Ja, ni fattar...

It's a two man show. De tre övriga står i bakgrunden och håller ett stadigt komp, och det gör de jäkligt bra. Basisten och M.Young går synkat fram till sina respektive mickar och sjung med i nån refräng då och då.

Hit efter hit, men uppblandat med en och annan överaskning, som t ex The Jack. Bra blueslir av Angus.

I övrigt: tramsiga tecknade filmer, uppblåsbar barbara, kyrkklocka och kanoner.

Ska se om jag kan lägga upp lite bilder och filmer nånstans.

Ja, ungefär så.

okej. Hur var Brians röst? Höll den?

Ja, lägg gärna upp bilder o filmer 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...
AC/DC kommer till Stockholm i juni igen.

Tack AC/DC, denna gång ska inget stoppa mig från att se er.

Och alla jävla företag som köper upp biljetterna och säljer för skandalpriser kan dra åt helvete.

Förstår inte varför arrangörerna inte bara höjer priserna, lätt gjort eftersom efterfrågan verkar långt större än utbudet. Det är något skumt med att de låter andra bolag tjäna pengar på deras arbete ostraffat, om det inte är så att de själva har ekonomiska intressen i dem...

Redigerat av nixpix2
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
AC/DC kommer till Stockholm i juni igen.

Tack AC/DC, denna gång ska inget stoppa mig från att se er.

Och alla jävla företag som köper upp biljetterna och säljer för skandalpriser kan dra åt helvete.

Vänta bara, det står snart om det i media att de har gjort det igen. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...