Jump to content
Annons

Hur kommer det sig att...?


slejnard

Recommended Posts

Hur kommer det sig att...

1. Man trycker hårdare på fjärrkontrollen när batteriet till tv´n håller på att ta slut?

2. Man svär o förbannar sig själv när man tror att man kan göra en tagning bättre än den första?(som man raderat)

3. Man helst skulle vilja snöra ut datahelvetet för att den inte svarar på kommando?

4. KISS rules?

5. MacDonalds är BÄTTRE ÄN MAC! 😲 ( Som svar för att slippa funderingen på fråga 3 så använder jag PC )

Fyll på den som orkar...sova lite innan nästa vardag.

Gäspinen...Keep Rockin´! // janne

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Sånt här är alltid lite småball, speciellt kl halv ett på natten 😲

1. För att fjärrkontrollen är så jävla dum i huvet förstås

2. För man hör vad som passar och behövs musikaliskt, men inte lyckas alstra det

3. För att datorn är så jävla dum i huvet förstås

4. Paul Stanley's röst och Simmons som regissör, skulle jag tro. Såg dem en gång live .. och därefter slocknade Kiss-lampan i mig, tyvärr. Det lät inte ens tredjedelen så bra som plattorna, plus slarv, flams och annat. Stanley behövde få upp kondisen betydligt, flåsade mer än han sjöng ☺️

Redigerat av Opus99
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kommer det sig att...

1. Man trycker hårdare på fjärrkontrollen när batteriet till tv´n håller på att ta slut?

För att man väntar sig att friktionen när man trycker hårtoch upprepade gånger, värmer upp batterierna lite grand så att de kan lämna lite mer spänning ut... 🙂

2. Man svär o förbannar sig själv när man tror att man kan göra en tagning bättre än den första?(som man raderat)

Gör man? Det är bara att göra om ju, så det är inte hela världen... 😐

3. Man helst skulle vilja snöra ut datahelvetet för att den inte svarar på kommando?

...men den svarar ju alltid, så frågan är av akademisk karaktär... 🙂

4. KISS rules?

Ööööh?!? NÄ!!!

5. MacDonalds är BÄTTRE ÄN MAC! 😛 ( Som svar för att slippa funderingen på fråga 3 så använder jag PC )

MacDonalds är aldrig bättre än någonting - inte ens bättre än Mac. Nä - Burger King ska det vara! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag började gilla KISS redan som 7-åring (på slutet av 70-talet) och kan inte komma på ens i närheten så bra musik nu som deras 8 första skivor( inkl 2 Live). Varenda låt på deras plattor är ju så ohyggligt bra från den tiden. Det fanns en trolsk magi (innan internet) där man fick fantisera och man samlade bilder( minns nån POSTER? ). Hade tapetserade väggar med KISS-affischer:) Ååh vilken nostalgi! 😐 Ace är jämte Hendrix och Van Halen i mitt tycke världens bästa riffmakare! 🙂

Ang KISS: De har dock lyckats sabba dem själva med att göra reunion på reunion på reunion o bytt medlemmar som ett hockeylag:(

The thrill is gone:(

Edit: Förtydligande

Redigerat av slejnard
Link to comment
Dela på andra sajter

Världens största motorcykelklubb och möjlig "hang-around" till HA?

MCDonalds...

Ja, jag vet, den är gammal och allt - men vad gör man när det bara dyker upp så där från arkivet där man samlar på all möjlig bråte...? 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kommer det sig att...

1. Man trycker hårdare på fjärrkontrollen när batteriet till tv´n håller på att ta slut?

2. Man svär o förbannar sig själv när man tror att man kan göra en tagning bättre än den första?(som man raderat)

3. Man helst skulle vilja snöra ut datahelvetet för att den inte svarar på kommando?

4. KISS rules?

5. MacDonalds är BÄTTRE ÄN MAC! 🙂 ( Som svar för att slippa funderingen på fråga 3 så använder jag PC )

Fyll på den som orkar...sova lite innan nästa vardag.

Gäspinen...Keep Rockin´! // janne

1. För... att... den ... skall... /&%& ... %¤¤%# FUNGERA!!!

2. Jag raderar aldrig en tagning innan jag gjort en som jag är mer nöjd med, det är gott med digital inspelning.

3. Hur snörar man ut något? En sak som jag lärt mig både genom egen användning och genom att jobba med IT det är... att det är nästan alltid användaren som gör fel. Det är en insikt som inte alltid gör mig gladare när något strular och jag inte vet varför.

4. KISS var kungar på 70-talet men de är det inte längre. Den första rundan på återföreningsturnén var magisk, det verkligen som att ha hoppat in i en tidsmaskin när alla originalmedlemmarna var med. Jag var även o kollade nu, 10 år senare på Stockholms Stadio och nu saknas det något som jag aldrig tror kommer tillbaks.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...