Jump to content
Annons

MySpace problem!


djstyler

Recommended Posts

Annons
När jag laddar upp en ny låt så hamnar den inte i listan.. 😲🙁 Samma för någon annan? Väldigt störande, hoppas dom löser det snart.

Japp, samma problem igår, låten låg där i listan när jag redigerade men syntes inte på själva myspacesidan.. gick in och uppdaterade några ggr där, och sen igår kväll så funkade det plötsligt. La upp just den låten på nytt pga att den av någon anledning inte spelades upp efter att nya spelaren lagts upp.. lite småmysko grejer så här i början, men det löser sig, h o p p a s man... 🙂

f.ö så funkar inte slumpvis uppspelat heller..

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
När jag laddar upp en ny låt så hamnar den inte i listan.. 😄😛 Samma för någon annan? Väldigt störande, hoppas dom löser det snart.

Japp, samma problem igår, låten låg där i listan när jag redigerade men syntes inte på själva myspacesidan.. gick in och uppdaterade några ggr där, och sen igår kväll så funkade det plötsligt. La upp just den låten på nytt pga att den av någon anledning inte spelades upp efter att nya spelaren lagts upp.. lite småmysko grejer så här i början, men det löser sig, h o p p a s man... 🙂

f.ö så funkar inte slumpvis uppspelat heller..

Fortfarande samma problem för mig. Den sist upplagda låten kommer inte med i listan. Nåja...

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag laddar upp en ny låt så hamnar den inte i listan.. 😄🙂 Samma för någon annan? Väldigt störande, hoppas dom löser det snart.

Japp, samma problem igår, låten låg där i listan när jag redigerade men syntes inte på själva myspacesidan.. gick in och uppdaterade några ggr där, och sen igår kväll så funkade det plötsligt. La upp just den låten på nytt pga att den av någon anledning inte spelades upp efter att nya spelaren lagts upp.. lite småmysko grejer så här i början, men det löser sig, h o p p a s man... 🙂

f.ö så funkar inte slumpvis uppspelat heller..

Fortfarande samma problem för mig. Den sist upplagda låten kommer inte med i listan. Nåja...

Lite mer myspacekuriosa, det tog ca 1 vecka för en bild till en låt att dyka upp 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag laddar upp en ny låt så hamnar den inte i listan.. 😄🙂 Samma för någon annan? Väldigt störande, hoppas dom löser det snart.

Japp, samma problem igår, låten låg där i listan när jag redigerade men syntes inte på själva myspacesidan.. gick in och uppdaterade några ggr där, och sen igår kväll så funkade det plötsligt. La upp just den låten på nytt pga att den av någon anledning inte spelades upp efter att nya spelaren lagts upp.. lite småmysko grejer så här i början, men det löser sig, h o p p a s man... 🙂

f.ö så funkar inte slumpvis uppspelat heller..

Fortfarande samma problem för mig. Den sist upplagda låten kommer inte med i listan. Nåja...

Lite mer myspacekuriosa, det tog ca 1 vecka för en bild till en låt att dyka upp 😛

Två för att en låt skulle komma upp för mig 🙂 det är den nya spelaren tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...