Jump to content
Annons

Addictive Drums + Pod XT låtar.


Magpie

Recommended Posts

Annons

Shit, han har 640plays bara idag, inte dåligt. 😄 Låten "Egg" är ju totalt stenhård.

"I play actually in A drop tuning, dont try this at home with 6 strings! hahah" 😛

Kanske inte amerikan dock? "I m in university of Szeged". Nåja, lira det kan han ju - det låter riktigt skönt emellanåt.

Det står ju annars upp till vänster att han är från Ungern. 🙂

/M

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är impad oxå. Tog kontakt med killen, och han delade gladeligen med sig av sina AD-presets. "Feel free to share to anyone". Om nån vill ha, så skicka PM.

Eller jag kanske ska lägga upp dom direkt här?

tjing

Bengan

Jag kan se till att de hamnar på xlnaudio.com under User Area/User Downloads 😛

EDIT: ...och ja, fan vad tungt det var! Riktigt bra.

Redigerat av jarlo
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är impad oxå. Tog kontakt med killen, och han delade gladeligen med sig av sina AD-presets. "Feel free to share to anyone". Om nån vill ha, så skicka PM.

Eller jag kanske ska lägga upp dom direkt här?

tjing

Bengan

Jag kan se till att de hamnar på xlnaudio.com under User Area/User Downloads 😛

EDIT: ...och ja, fan vad tungt det var! Riktigt bra.

Gott så!

Jag la upp dem "hos mig" så länge, så det är bara att tanka hem å sprida vidare:

http://bengt.vallhagen.googlepages.com/FUGE_egg.ADPreset

http://bengt.vallhagen.googlepages.com/FUGE_viper.ADPreset

...jag la till "FUGE" i filnamnet; killen ska väl iaf ha nån informell cred för jobbet.

Till er som PM-at mig: Ni har mejl oxå!

tjing

Bengan

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för det, Vallhagen! Jag la till honom som polare på Myspace men tänkte inte riktigt lika långt som du... 😄 Men hans gitarr-ljudpatchar för PodXT finns på Line 6's Custom Tones (ifall någon bommade det i Fuges egen presentation). Så nu har vi väl snart en hel drös låtar här som låter likadant. 😛 (Not!)

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Med tanke på allt snack som varit om SD så är det här ännu ett bevis på hur bra AD kan låta. Visst jag sucktar också efter SD men kommer köra på AD ett litet tag till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad fett! *Tackar för tipset och smyger över till customtone och söker* 🙂

Jag gick in och kollade. Tydligen behöver man Metal Shop-tillägget, vilket jag inte har. Laddade ner shuggah ändå och lekte lite. Fast jag behöver nog öva mer på gitarr innan jag klarar av så krävande/avslöjande ljud. (Kass gitarrist kräver hyfsat med dist och eko för att dölja bristerna...)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...