Jump to content
Annons

Waves — SSL 4000 Collection


Valle

Recommended Posts

Aggressiv på det sättet att det händer mycket när man vrider, tex om du har en virvel och börjar skära lite runt 250-300 så får man

bort pappljudet utan att behöva vrida så mycket, till skillnad mot Urs då man får skruva till tjugo i... nästan. Även kompressorn är det mer bett i. Sen är ju SSLen uppe i V6 där man kör den

via ilok istället för deras tidigare jobbiga disk authorization.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Varför skulle det bli för oekonomiskt med flera kärnor för? Det är ju olika pris på Quad, Duo och Solo ju.

Jo iofs. Men det jag menar, eller tror på. Om nu UA tillverkar olika kort så blir ju det fasen så mycket dyrare för dom än om det nu blir (som jag tror) att köra ett, två eller fyra kort beroende på bundle. Jag tror att ex. Quad är ett paket med 4 stycken UAD-2kort. Och inte ett kort med en, två eller fyra processorer/kraft.

Och om det nu blir det priset med Quad och Nevana 128 för 2500 USD så är det förbannat billigt.

Men om nu UA slår till med olika kort så skulle det ju vara kanon. Fyra stycken Quad-kort skulle vara en rikigt killer. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skulle det bli för oekonomiskt med flera kärnor för? Det är ju olika pris på Quad, Duo och Solo ju.

Jo iofs. Men det jag menar, eller tror på. Om nu UA tillverkar olika kort så blir ju det fasen så mycket dyrare för dom än om det nu blir (som jag tror) att köra ett, två eller fyra kort beroende på bundle. Jag tror att ex. Quad är ett paket med 4 stycken UAD-2kort. Och inte ett kort med en, två eller fyra processorer/kraft.

Och om det nu blir det priset med Quad och Nevana 128 för 2500 USD så är det förbannat billigt.

Men om nu UA slår till med olika kort så skulle det ju vara kanon. Fyra stycken Quad-kort skulle vara en rikigt killer. 😳

Tror absolut inte att quad är flera bundlade kort. Det vore dessutom i mina ögon orimligt om UAD-2-kkorten bara är 2.5 gånger kraftfullare än nuvarande modell som snart har ett decennium på nacken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skulle det bli för oekonomiskt med flera kärnor för? Det är ju olika pris på Quad, Duo och Solo ju.

Jo iofs. Men det jag menar, eller tror på. Om nu UA tillverkar olika kort så blir ju det fasen så mycket dyrare för dom än om det nu blir (som jag tror) att köra ett, två eller fyra kort beroende på bundle. Jag tror att ex. Quad är ett paket med 4 stycken UAD-2kort. Och inte ett kort med en, två eller fyra processorer/kraft.

Och om det nu blir det priset med Quad och Nevana 128 för 2500 USD så är det förbannat billigt.

Men om nu UA slår till med olika kort så skulle det ju vara kanon. Fyra stycken Quad-kort skulle vara en rikigt killer. 😳

Tror absolut inte att quad är flera bundlade kort. Det vore dessutom i mina ögon orimligt om UAD-2-kkorten bara är 2.5 gånger kraftfullare än nuvarande modell som snart har ett decennium på nacken.

Ja, man får ju hoppas att du har rätt. Att det sen är 2.5 ggr kraftigare är som sagt tidigare bara en spekulation.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...