Jump to content
Annons

Om juridik och låten "Fittan sticker fram"


hackeman

Recommended Posts

Jag har vidtagit åtgärder för att skydda min musik och kunna bevisa att jag är upphovsman om någon skulle stjäla/plagiera min musik.

(citat från Hackes Hemsida)

Han får skylla sig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 142
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag har vidtagit åtgärder för att skydda min musik och kunna bevisa att jag är upphovsman om någon skulle stjäla/plagiera min musik.

(citat från Hackes Hemsida)

Han får skylla sig själv.

Hur så? Beskriv gärna lite utförligare hur du tänker, om alls. Edit: Om någonsin.

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

åkej...då tackar man väl och bjuder en djup bugning - för alla er som inte kastar paj -eller var det spjut i radhus- nåja ...tävlingen om vem som har mest humor på det här stället . Man kan bara konstatera att fitt-Hacke aldrig kommer att vinna den...någonsin. 😉

Tjo allihop!

nu ska jag ut i natten och ragga kött.

Bevare er väl...alla ni med penis.

För ikväll går ni inte säkra någon av er.

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå ljudkort:

Köp inte ett Audiowerk8.

Kanske EMU 18 nånting....som ligger i 5000kronors klassen.

Det är super enligt en kompis som har ett.

Gonatt! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

åkej...då tackar man väl och bjuder en djup bugning - för alla er som inte kastar paj -eller var det spjut i radhus- nåja ...tävlingen om vem som har mest humor på det här stället . Man kan bara konstatera att fitt-Hacke aldrig kommer att vinna den...någonsin. 😉

Tjo allihop!

nu ska jag ut i natten och ragga kött.

Bevare er väl...alla ni med penis.

För ikväll går ni inte säkra någon av er.

:rolleyes:

Tur att jag sitter inlåst i kupolen i borlänge där jag har 3 kortlås mellan mig och henne! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry, jag måste bara citera min flickvän:

"Hon är bara som en stor tolle som är svår att trycka ut." 😉 (skit man inte blir av med, för den som inte förstod)

Någon som har lavemang? :rolleyes:

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle vilja ha ett Digi001, eller en Digi002 kanske, för att köra Pro-Tools/Logic på. Allt jag hört somproducerats på digi001 låter otroligt fint i Ljudet. Hög kvalitet på inspelningen mao.

11.000/13.000 kronor tror jag de ligger på :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle vilja ha ett Digi001, eller en Digi002 kanske, för att köra Pro-Tools/Logic på. Allt jag hört somproducerats på digi001 låter otroligt fint i Ljudet. Hög kvalitet på inspelningen mao.

11.000/13.000 kronor tror jag de ligger på 😉

Vet inte vart du fått dina uppgifter ifrån men digi001 säljs inte ny längre, och en begagnad kan du få för 4-5000..

En digi002R (uppföljaren) kan du få för runt 9-10.000 spänn.

En digi002 (med inbyggd mixer) får du pröjsa strax över 20.000 för om jag inte minns fel. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle vilja ha ett Digi001, eller en Digi002 kanske, för att köra Pro-Tools/Logic på. Allt jag hört somproducerats på digi001 låter otroligt fint i Ljudet. Hög kvalitet på inspelningen mao.

11.000/13.000 kronor tror jag de ligger på  😄

Vet inte vart du fått dina uppgifter ifrån men digi001 säljs inte ny längre, och en begagnad kan du få för 4-5000..

En digi002R (uppföljaren) kan du få för runt 9-10.000 spänn.

En digi002 (med inbyggd mixer) får du pröjsa strax över 20.000 för om jag inte minns fel. 😉

Hallådär. Lite off-topic va. Här diskuterar vi Om juridik och låten "Fittan sticker fram". 😉

(en rubrik man inte väntade sig se på detta forumet :rolleyes:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallådär. Lite off-topic va. Här diskuterar vi Om juridik och låten "Fittan sticker fram". 😆

(en rubrik man inte väntade sig se på detta forumet 😉)

Ber så mycket om ursäkt, skall försöka hålla mig så det inte upprepas... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

QUOTE (seka @ 30 October 2004, 20:39)

Jag skulle vilja ha ett Digi001, eller en Digi002 kanske, för att köra Pro-Tools/Logic på. Allt jag hört somproducerats på digi001 låter otroligt fint i Ljudet. Hög kvalitet på inspelningen mao.

11.000/13.000 kronor tror jag de ligger på

Vet inte vart du fått dina uppgifter ifrån men digi001 säljs inte ny längre, och en begagnad kan du få för 4-5000..

En digi002R (uppföljaren) kan du få för runt 9-10.000 spänn.

En digi002 (med inbyggd mixer) får du pröjsa strax över 20.000 för om jag inte minns fel.

OTE]

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...