Jump to content
Annons

Är det försent med en presentation?


Ken Kängström

Recommended Posts

Hej hej. Reggade mig för ett bra tag sen men har aldrig presenterat mig.

Några av er har nog stött på mina inlägg men va fasen.... En presentation känns ändå lite artigt i sitt slag =).

Hej på er alla. Jag heter kenny och är för nuvarande bosatt i Hultsfred i Småland.

Har spelat på gitarren sedan ungefär 7 år tillbaka och är väldigt mycket inne på solo (blues, metal) spåret. Försökte mig på piano en gång men det sket sig direkt =).

Har varit engagerad av ljud/studio teknik i ungefär 2 år nu så lite lite klämm börjar jag få på grunden. Spelar för övrigt i ett band som heter Aeonic vars hemsida finns här. Arbetar i program som Reason (såklart)🙂, Adobe audition, wavelab, och cubase SX serien. Har arbetat tidigare i Pro tolls med digi002 och logic. Går musikutbildning, har praktiserat på rockparty/rockcity, jobbat som lärling i studios och sprungit naken på en äng... oj sa jag det högt? 😄

jaja mer behöver ni väl inte veta. Tack för mig =) och ha det kanon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

addic: välkommen!

Osiris: är du intresserad av branschen så ska du nog gå den. fast den blir lite till vad man gör den. egna idéer och initiativ = bra utbildning... dickryda rockparty ledning = ett slappt jobb på festivalen men inte så mycket mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...